Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Romtelecom: oferte personalizate și optimizarea costurilor

16 Martie 2010



După un an greu, care a culminat cu luna decembrie prezentată drept „cea mai dificilă din ultimii trei ani”, Yorgos Ioannidis a prezentat astăzi strategia Romtelecom pentru a stabiliza afacerile în 2010 și pentru a atinge creșterea în viitor: personalizarea ofertelor și campania de optimizare a costurilor. „Îmbunătățirea constantă a rețelei și a serviciilor, oferirea de servicii IT și consultanță – acestea sunt direcțiile care vor permite creșterea pe viitor”, a declarat pentru MarketWatch.ro directorul general Romtelecom. Yorgos IoannidisOfertele realizate perzonalizat au fost lansate începând de anul trecut pentru zona de companii, dar succesul acestei abordări a făcut ca personalizarea să fie văzută ca o soluție și pentru clienții rezidențiali. În plus, după modelul Deutsche Telekom / T-Systems, Romtelecom se va orienta tot mai mult spre servicii IT oferite companiilor, soluții hostate, aplicații business, dar și consultanță IT pe lângă serviciile de administrare lansate anul trecut. „Aveam deja de administrat o rețea proprie cu 10.000 de computere, deci avem oportunitatea de a sprijini și alte organizații”, a spus Ioannidis. După lansarea ofertei IT Manager, Romtelecom administrează acum peste 14.000 de noi computere, rețelele altor companii, a declarat el. Pe partea de soluții oferite clienților, urmează oferirea de soluții Unified Communications, dar și aplicații software pentru afaceri. Romtelecom instalează acum o soluție Sales Force Automation (SFA), dar care va fi oferită ca serviciu și clienților business ai companiei în cursul acestui an.


Pe zona de telecom, Romtelecom a lansat o ofertă nouă de prețuri pentru Clicknet, serviciul de acces la Internet, a anunțat o strategie agresivă pe fibră optică și de asemenea a cofirmat că extinderea NextGen, operatorul CATV controlat de companie, va continua prin achiziția de jucători mici și medii din industrie, atât operatori de servicii TV cât și rețele de cartier pe partea de Internet. Altă noutate o constituie lansarea magazinelor tip Concept Store, prin care Romtelecom speră să vândă mai bine produse și servicii în România. Sunt în plan anul acesta patru astfel de magazine, două în București, unul în Constanța și unul la Brăila. Magazinul din București, pe bulevardul Unii, a fost deschis oficial astăzi, iar șeful Romtelecom a precizat că și magazinul din Constanța este deja deschis. Locația a necesitat investiții de nivelul sutelor de mii de euro, iar modelul este preluat de la Deutsche Telekom. Noile pachete de Internet Clicknet sunt Surf, Play și Power, respectiv varianta pentru începători, cu lărgime de bandă de 2 Mbps, cu preț sub 4 euro pe lună, cea medie cu 4 / 14 Mbps și preț sub 6,1 euro pe lună, precum și pachetul avansat care poate ajunge la 100 Mbps, cu preț lunar sub 8,1 euro.


Șeful Romtelecom a vorbit și despre concedierile realizate de operator. „Concurăm pe o piaţă dificilă, într-un domeniu marcat de competiţie acerbă şi cu un climat economic greu - anul trecut nu eram siguri că o astfel de măsură era necesară, dar a venit şi luna decembrie 2010, cea mai grea lună pentru Romtelecom de când am venit eu la conducerea companiei”, a explicat Ioannidis. Costurile cu personalul Romtelecom erau cele mai mari din România pentru o companie de acest nivel, aşa că a fost o decizie logică să înceapă procesul de reducere a acestor costuri. Managerul Romtelecom crede că anul 2010 va fi unul de stabilizare pentru industria telecom. Scăderea de 20% de anul trecut care a afecta piața locală (Romtelecom a scăzut ca venituri doar cu 7%) a avut la bază impactul crizei și readaptarea oamenilor la noile posibilități de cheltuire, a explicat oficialul Romtelecom. Totuși, nu va mai fi o scădere atât de importantă anul acesta. Mangerul Romtelecom a mai spus că actuala criză din Grecia nu va afecta România, cel puțin nu din punctul de vedere al grupului OTE și al Romtelecom, pentru că aceste companii au mers bine, au bani pentru investiții și știu că trebuie investit pentru a obține creșterea afacerilor.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite
silviu condeescu
Pentru internet m-ar fi interesat oferta "Play".Dupa felul in care este prezentata oferta ,inteleg ca daca vreau sa am garantia a min.14Mbps ,trebuie sa contractez oferta "Power", altfel pot sa am surpriza ,daca am contractat oferta "Play" ,sa am si numai 4Mbps si sa nu pot reclama nimic pentru ca aceasta oferta este "de banda larga",respectiv 4Mbps pana la 14Mbps.Am inteles gresit?
17 Iunie 2010, 08:50:27
redactia
Stimate domnule Condeescu, pentru detalii privind ofertele si conditiile va rugam sa va adresati companiei furnizoare de servicii, in speta Romtelecom.
25 Iunie 2010, 04:24:18
PANAIT CORNELIU
Am rugamintea sa fiu contactat de catre un reprezentant al Societatii Dvs. Nota: Suntem interesati de catre serviciile IT MANAGER Corneliu Ferdinand Panait- General Manager
22 Noiembrie 2010, 03:03:55
Redactia
Stimate domnule Panait, Trimiteti la adresa redactie@marketwatch.ro datele dvs de contact. Va multumim, Gabriel Vasile Redactor sef Market Watch
22 Noiembrie 2010, 03:46:45