Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Bing continuă să cāştige teren īn lupta cu Google

17 Martie 2010



Motorul de cautare Microsoft, Bing.com, continuă să câştige audienţă în detrimentul liderului industriei, Google. Astfel, după ani de concurenţă, Microsoft poate spune că începe să vadă rezultatele parteneriatelor online pe care le-a semnat. Unul dintre cele mai importante este şi cu Facebook, site-ul de social networking la care Microsoft este acţionar a depăşit Google ca vizualizări săptămâna trecută. Bing este rezultatul a patru ani de cercetări în domeniul căutărilor online şi a reuşit să câştige teren mai ales datorită lipsei de alternativă la Google, motorul de căutare al Yahoo nefiind la fel de promovat şi actualizat.


Totuşi Bing rămâne numărul trei, după Yahoo Search. Cota Bing a crescut la 12,5% din totalul căutărilor online în ianuarie 2010, faţă de Yahoo care rămâne la 14,1%. Google a scăzut la 65,2%, conform companiei specializate în studiul audienţelor, Nielsen. Evident, cifrele sunt estimate şi sunt contestate de unii jucători din industrie. Comscore, unul dintre rivalii Nielsen, a estimat cota Bing la 11,5%, poziţionând Yahoo la 16,5% şi Google la 65,5 procente.


După relansarea din iunie 2009, Bing a beneficiat şi de o campanie agresivă de promovare în Statele Unite, prin care oficialii Microsoft spuneau că utilizatorii pot găsi mai uşor informaţiile relevante folosint Bing, cel puţin în domeniul turismului şi al industriei medicale. Se pare că a avut efect, pentru că pînă acum cota Bing a crescut constant.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite