Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Cursuri IBR

18 Martie 2010



Cursuri scurte

1. ABC BANCAR

19-20.02.2010, orele 9 -15


Obiectiv - de a prezenta personalului care lucrează în sistemul financiar-bancar o imagine de ansamblu a sistemului bancar şi a activităţii unei bănci comerciale.
Audienţa - persoanele nou angajate în instituţiile de credit


2. ACTIVITATEA DE CASIERIE -
20 februarie 2010, orele 9 - 16.


Obiective - Formarea de competenţe şi abilităţi în domeniul operaţiunilor de casierie pentru personalul bancar. Programul cuprinde acţiunile şi activităţile desfăşurate în cadrul Serviciului Casierie, obligaţiile şi responsabilităţile casierilor, elemente de legislatie şi risc, precum şi activităţi conexe.


Tematică


- Organizarea Serviciului Casierie (păstrarea numerarului, reguli de securitate, responsabilităţile deţinătorilor de chei şi sigilii, accesul în Tezaur);
- Descrierea pe scurt a principalelor operaţiuni care pot fi efectuate de Serviciului Casierie; (deschiderea casei operative, relaţia cu Tezaurul, operaţiuni cu numerar, schimburi valutare, operaţiuni cu carduri (ATM / POS), certificate de depozit, cecuri de călătorie, operaţiuni Western Union);
- Depunerile şi retragerile de numerar în lei şi valută, cu respectarea legislaţiei privind operaţiunile în valută, cunoaşterea clientelei şi spălarea banilor;
- Operaţiunile de schimb valutar (casa de schimb valutar), cu respectarea legislaţiei privind cunoaşterea clientelei şi spălarea banilor;
- Depistarea falsurilor. Elemente de siguranţă ale bancnotelor. Modul de lucru în cazul depistării unui fals ;
- Operaţiunile efectuate la închiderea zilei de lucru (reconcilieri, verificări, numărarea şi împachetarea bancnotelor şi monedelor, inchiderea casei operative, remiteri către Tezaur);
- Remiterile şi alimentările către/de la alte sucursale ale bancii, alte banci sau BNR;
- Rapoarte, registre, formulare, raportări .
- Operaţiunile cu carduri*
- Certificatele de depozit*
- Cecurile de călătorie*
- Operaţiunile Western Union*
- Clienţii băncii, relaţia casierilor cu clienţii şi atragerea de noi clienţi


* Aceste subiecte pot fi dezvoltate sau restrânse în funcţie de cerinţe.

3. TRECEREA DE LA BUSINESS CONTINUITY PLANNING LA BUSINESS CONTINUITY MANAGEMENT-

29.01.2010, orele 9 - 17:30


Audienţa

- planificatori pentru recuperarea în caz de dezastru
- manageri de proiect
- manageri de unităţi bancare
- senior manageri
- specialişti IT
- toate persoanele care au ca obiectiv sau ca responsabilitate creşterea eficienţei şi capabilităţilor de business continuity în organizaţia din care fac parte


Conţinut

- Revizuirea conceptelor
- Înţelegerea impactului schimbărilor din organizaţie asupra Business Continuity Management
- Integrarea Business Continuity Management în ciclul de viaţă al proceselor de business
- Stabilirea cerinţelor şi standardelor de Business Continuity
- Mentenanţa documentaţiei
- Training şi testare
- Indicatori de performanţă


Cursuri la distanţă



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite