Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Samsung are īn target creșterea profitabilității īn 2010

19 Martie 2010



Gigantul producător sud-coreean de echipamentele electrocasnice și IT&C Samsung a anunțat că targetul pentru 2010 prevedere creșterea profitabilității, dar și o creștere a vânzărilor care să treacă de 10% (double digit). "Deși există o serie întreagă de probleme și neclarități, precum cursul de schimb valutar, targetul nostru este să creștem vânzările și probitabilitatea, să optimizăm costurile și să ne întărim poziția de lider de piață", a declarat directorul executiv al companiei Choi Gee Sung. Samsung a anunțat deja că vede semnale de relansare economică și că acest fenomen va crește vânzările de televizoare, telefoane mobile, computere și alte asemenea echipamente. Anul trecut afacerile companiei au crescut puternic, iar profitul net a urcat cu 75%, conform raportului financiar.


Geesung Choi Samsung

Samsung estimează că vânzările de televizoare LCD vor fi foarte puternice în 2010. Compania mizează pe investițiile anunțate de sectorul public pentru stimularea economiei în mai multe țări ale lumii, fiind puse pe primul loc investițiile în noi soluții IT&C. "Deși sunt competitori care încearcă să ne prindă din urmă, vom îmbunătăți anul acesta competitivitatea companiei și vom aduce produse mai bune în toate regiunile lumii", a explicat strategia de creștere Choi Gee Sung.



Compania sud-coreeană speră că prețurile vor rămâne stabile pe parcursul lui 2010 și nu vor mai fi scăderi semnificative care să aibă impact asupra afacerilor. Pe de altă parte nu vor fi nici creșteri importante cum s-a întâmplat anul trecut cu cipurile de memorie RAM DDR2, a căror valoare medie a crescut de trei ori.



Samsung este acum cel mai mare producător de semiconductori, domină segmentul televizoarelor și a urcat pe locul doi la nivel mondial pe segmentul telefoanelor mobile. Printre target-urile confirmate oficial se numără triplarea vânzărilor de telefoane smartphone și vânzarea a 2 milioane de televizoare 3D. Vânzările de televizoare LCD ar urma să crească cu 30% anul acesta, spun oficialii companiei.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite