Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Technology >> Networking >> Stiri si comunicate

Reichle & De-Massari: scădere de 22% în 2009

22 Martie 2010



Producătorul elveţian de echipamente pasive de reţea Reichle & De-Massari AG a raportat o cifră de vânzări de 130 milioane euro pe anul fiscal 2009, cu 22% mai puţin faţă de 2008. „La începutul anului trecut, declinul vânzărilor nu a fost estimat la amploarea constatată ulterior”, a declarat Martin Reichle, CEO R&M. “Am reuşit să compensăm parţial descreşterea în ultimul trimestru și suntem încrezători în viitor”, a adăugat acesta.


Exporturile au reprezentat 75% din totalul vânzărilor (faţă de 78% anul trecut). Criza economică şi cea financiară au fost mai puţin severe în Elveţia şi astfel, ponderea afacerilor locale s-a îmbunătăţit în cadrul valorilor globale. Totuşi, profitul înregistrat pe piața locală a scăzut uşor. Principalele segmente de piaţă au fost afectate semnificativ de criza globală. India şi Ungaria au fost singurele pieţe pe care R&M a înregistrat creşteri ale vânzărilor. Primele estimări indică faptul că R&M şi-a îmbunătăţit uşor cotele de piaţă în toate regiunile, comparativ cu competitorii săi.


Numărul de angajaţi s-a redus de la 650, în 2009 la 600, în 2010. R&M a mărit personalul departamentelor de managementul produselor, de cercetare şi dezvoltare, ca parte a eforturilor internaţionale de a promova soluţiile pentru centrele de date, dezvoltarea infrastructurilor Fiber To The Home (FTTH) şi a noilor tehnologii. Noile soluţii de cablare şi o serie de proiecte strategice sunt extrem de importante pentru a repoziţiona R&M pe un trend ascendent de vânzări. Unul dintre aceste proiecte strategice este noul Centru de Inovaţie, Producţie şi Logistică, construit lângă sediul general din Wetzikon. În plus, R&M a pregătit şi a lansat în 2009 cel de-al doilea nod logistic regional, localizat în Emiratele Arabe Unite. În viitor, compania urmăreşte să transfere mai multă responsabilitate şi expertiză, precum şi mai multe servicii de suport către cele şapte regiuni de vânzări, pentru a putea răspunde mai bine solicitărilor clienţilor şi pentru a lucra mai strâns cu partenerii locali.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite