Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Mio România mizează pe vânzarea de GPS-uri cu funcții complexe

25 Martie 2010



Aproximativ 90% din echipamentele GPS vândute anul acesta pe piața locală vor fi echipate cu cel puţin o funcţie suplimentară (redare multimedia, Bluetooth, transmiţător FM) , conform estimărilor Mio Technology, cel mai important jucător de pe piaţa locală şi regională de echipamente GPS. “Echipamentele GPS încep să devină instrumente complete de navigaţie pentru călătorii”, declară Sergiu Gânscă, sales and marketing manager pentru România şi Ungaria, Mio Technology. ". În acest moment 40% dintre dispozitivele Mio includ funcţii de redare a MP3-urilor, 20% TMC (Info Trafic), 40% dintre dispozitive sunt dotate cu Bluetooth, în timp ce toate dispozitivele pe care le avem pe piaţă permit navigarea prin intermediul fotografiilor (Navpix)", a explicat el.


Oficialii Mio consideră că în următorii ani, toate echipamentele GPS se vor îndrepta către zona de entertainment, înglobând din ce în ce mai multe funcţii adiţionale. Un pas important către această tranziţie va fi făcut odată cu lansarea pe piaţă a noului V780, un dispozitiv revoluţionar, echipat cu tastatură, procesor NVIDIA Tegra pentru redarea conţinutului HD şi Windows CE 6.0. “Schimbarea comportamentului de consum se manifestă şi în cazul celor care au achiziţionat deja echipamente GPS: pentru ei, serviciile adiţionale oferite de către producători devin din ce în ce mai importante. Unul dintre cel mai des solicitate servicii este actualizarea gratuită al hărţilor”, adaugă reprezentantul Mio. Compania Mio Technology a vândut anul trecut 30.000 de echipamente GPS, pe o piaţă estimată la 60.000 de unităţi. Estimările pentru acest an prevăd menţinerea numărului de unităţi vândute, în condiţiile în care piaţa specializată va fi caracterizată de stagnare sau uşoară creştere spre sfârşitul anului.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite