Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> ERP >> Stiri si comunicate

Siveco propune un ERP, o soluție BI și managementul documentelor pentru companiile care ies din criză

29 Martie 2010



Primele semnale pozitive prezentate de rapoartele oficiale indică o creştere a producţiei industriale cu 7,1%, a comenzilor pentru industria românească de 16% şi a exporturilor cu 19,8, faţă de ianuarie 2009. Pe o piaţă care dă semne de dezmorţire, soluţiile informatice vin în ajutorul companiilor care se grăbesc să îşi consolideze drumul spre relansare, spun oficialii Siveco. Producătorul software promovează acum trei soluţii recent premiate care se pliază perfect pe necesităţile actuale ale companiilor. Aplicațiile se doresc reduceri de costuri, eficienţă şi un control sporit al activităţilor. Siveco Applications 2011, produsul ERP de referinţă al Siveco Romania, soluţia de management al documentelor Sivadoc şi Siveco Business Analyzer reprezintă instrumente utile pentru companiile care vor să depăşească mai repede criza.


Noua versiune a pachetului integrat Siveco Applications 2011 aduce beneficiarilor săi o structură îmbunătăţită a sistemului, precum şi funcţionalităţi noi, conţinând acum 45 de componente ce acoperă practic toate nevoile de informatizare ale companiilor din cele mai variate sectoare de activitate. Siveco Applications 2011 asigură reducerea volumului de muncă manuală dedicată activităţii financiar-contabile cu 25%, creşterea productivităţii muncii administrative cu 25%, sporirea cu peste 20% a creanţelor recuperate de la debitori, reducerea cu 20% a costurilor reparaţiilor de întreţinere curente şi capitale, reducerea cu peste 60% a stocurilor supranormative, a celor cu mişcare lentă sau fără mişcare, reducerea cu peste 70% a volumului de muncă necesar calculului salariilor, eliminarea, practic, 100% a erorilor de calcul al salariilor.


Siveco Business Analyzer monitorizează şi corelează toate nivelele activităţii companiei, permiţând o prelucrare analitică şi sintetică a datelor în timp real. Consecinţa: o reacţie rapidă şi eficientă în luarea deciziilor, acestea fiind bazate pe informaţii de sinteză, coerente, consistente, primite în timp util. Astfel, managerii vor fi degrevaţi de problemele neimportante, putându-se concentra doar pe cele cu adevărat esenţiale pentru activitatea companiei, care să le permită controlul costurilor şi identificarea de surse de sporire a profitului.


Soluţia de management al documentelor şi fluxurilor de lucru Sivadoc are ca scop central fluidizarea şi automatizarea circuitului de documente, indiferent de forma şi suportul acestora. Reprezentând pentru beneficiari o investiţie cu rezultate atât pe termen scurt cât şi pe termen lung, Sivadoc rezolvă problemele critice ale organizaţiilor privind arhivarea electronică, indexarea, căutarea, securitatea, administrarea şi integrarea documentelor. Sistemul de gestiune al documentelor reduce cu cel puţin 30% consumul de hârtie, reduce cu 45% timpul alocat de manageri documentelor şi cu 15% costurile cu documentele.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite