Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Domeniu >> Categorie >> Tip Continut

Valoris: creștere de 35% īn 2009, va accelera īn 2010

30 Martie 2010



Compania Valoris Center a anunțat rezultatele financiare cosrespunzătoare pentru anul 2009, când a obținiut o cifră de afaceri de 1,2 mil. USD, cu o creștere de 35% comparativ cu anul precedent. Marja operațională a fost de 14% și s-a bazat în mod special pe serviciile de tip Customer Care, Infoline și Telesales. Profitul operațional inainte de depreciere si amortizare (EBITDA) a fost de aproape 200.000 UDS. Pentru prima data in istoria companiei, s-a depășit pragul psihologic de 1 milion USD. "Cifra de afaceri de anul trecut, reflectă preocuparea noastră pentru consolidarea brandului Valoris pe piața de contact center din Romania", a declarat Cristina Man, director general, Valoris Center. "Clienții câștigati într-un an atat de dificil cum a fost anul 2009, reprezintă dovada clară a calității și profesionalismului cu care ne desfășurăm activitatea", a explicat ea.


Indiferent de industria în care activează, fiecare client Valoris beneficiază de servicii de customer care, vânzări și marketing la un înalt nivel de calitate și profesionalism. Chiar dacă prin numărul de agenți actuali putem trata o mare cantitate de date, pentru noi este importantă calitatea serviciului oferit. Garanția Valoris consta în beneficiile concrete pe care clientul nostru le obtine la sfârșitul fiecărui proiect, beneficii măsurate prin rezultate.


Pentru anul acesta, pe baza rezultatelor obtinute, a fost revizuit crescator obiectivul anual, cifra de afaceri pentru 2010 fiind estimata la 1.700.000 USD (creștere de 41%), datorita noilor contracte semnate. De asemenea, a fost mentinut obiectivul de profitabilitate, cu toate ca, pentru anul 2010 a fost suplimentat bugetul de investitii in comunicare si taining-uri pentru echipa. Cristina Man, director general, Valoris Center.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite