Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Technology >> Notebooks >> Stiri si comunicate

Toshiba: lansarea de produse noi şi garanţia extinsă vor creşte vânzările în 2010

31 Martie 2010



Vânzările de laptopuri nu vor scădea în 2010, ba chiar sunt şanse să se înregistreze o creştere de 10-20% comparat cu anul anterior, iat Toshiba vrea să depăşească media pieţei, a declarat pentru MarketWatch.ro Lucian Condruz, Business Manager Toshiba România. Oficialul a explicat cum ajută lansarea de produse noi şi oferta"Garanţia pentru orice" la creşterea vânzărilor de laptopuri.


“Am încheiat anul trecut cu o cotă de piaţă de circa 10 procente, iar anul acesta vrem să creştem”, a precizat managerul Toshiba. Compania va lansa în curând pe piaţa locală o linie de produse noi şi echipamente noi. Este posibuil să vedem şi un tablet, posibil rival iPad. Lansarea urmează să aibă loc în vară, a precizat Condruz.
În 2009 vânzările de laptopuri au scăzut cu aproximativ 40%, iar nişa de netbook a fost creată fals, spune el. “Netbook-urile sunt create pentru oameni care au deja un computer, ca soluţie ultra-portabilă”, a explicat Conduz. “În România, oameni care nu aveau alt computer au cumpărat netbook pe post de laptop ieftin”, a explicat el. Netbook-urile au fost în 2009 circa 15% din totalul vânzărilor de sisteme portabile pe piaţa locală.


Toshiba Qosmio



Românii caută de fapt sisteme laptop care să poată înlocui desktop-ul, sisteme cu ecran de 15 inchi, unitate optică, eventual şi placă video. Pentru a încuraja achiziţia de laptopuri Toshiba, compania a introdus anul trecut garanţia “pentru orice”. Sistemul oferă patru servicii suplimentare pentru orice cumpărător de laptopuri Toshiba. În primul rând, acest tip de garanţie oferă o garanţie privind diversele accidente care pot surveni - scapă laptopul pe jos, varsă lichide, închid capacul peste un pix şi aşa mai departe. Al doilea avantaj al sistemului este că laptopul poate fi returnat în 14 zile dacă un cumpărător nu este mulţumit sau are alte motive. Banii sunt daţi înapoi sau îşi poate alege alt produs. A treia asigurare este legată de cazurile de furt – clientul păgubit trebuie doar să aducă dovada de la poliţie că laptopul este furat şi acesta este înlocuit. În fine, cel de-al patrulea beneficiu este asigurarea de şomaj, adică orice cumpărător, care îşi pierde locul de muncă şi rămâne trei luni fără să găsească ceva nou, primeşte înapoi contravaloarea sistemului, dar rămâne şi cu laptopul Toshiba.
Pentru a beneficia de toate aceste avantaje, utilizatorul trebuie să se înregistreze pe site la scurt timp după achiziţia laptopului. “A fost o ofertă lansată special de criză, disponibilă în România din februarie 2009, doar asigurarea de şomaj a fost lansată mai târziu, în mai”, a declarat oficialul Toshiba.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite
ostafie cristina
mi sa furat laptopul toshiba din locuinta cu-i trebuie sa ma adresez ? doresc un numar de telefon?multumesc
06 Iulie 2010, 03:07:58
redactia
Stimata doamna Ostafie, va recomandam sa accesati link-ul https://www.nomatterwhatguarantee.com/main_structure.php?page=home , pentru a verifica daca indepliniti conditiile si a primi suport din partea companiei.
06 Iulie 2010, 06:16:34
Gafita Elena
cum pot sa intru in posesia lui?
30 August 2011, 06:46:29