Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Contractarea serviciilor de printare şi copiere optimizează costurile de document management

03 Aprilie 2010



Puţini şi extrem de norocoşi sunt managerii care nu s-au confruntat până acum cu decizia dură de a restructura posturi, impusă pe linie ierarhică sau reieşită din documentele de analiză a activităţii. Concedierea este, de cele mai multe ori, nu doar o hotărâre care nu-ţi dă pace noaptea, cu gândul la cei care s-au văzut nevoiţi să ducă vestea urâtă acasă, ci şi un semnal de alarmă în ceea ce priveşte şansa de supravieţuire a firmei, strâns legată de gestionarea celei mai importante resurse a acesteia, cea de personal. În încercarea disperată de salvare a ultimei redute, cea a resurselor umane, este lesne de înţeles efortul managerilor care se dau peste cap pentru a identifica alte modalităţi de reducere a costurilor. Să privim însă şi partea bună a lucrurilor: deşi criza actuală va trece greu, se va uita şi mai greu. Metodele de optimizare a costurilor, care sunt puse acum pentru prima oară în practică, se vor împământeni pe viitor ca un exerciţiu de practici corecte ce se vor adăuga firesc celorlalte modalităţi de creştere a profitului.


Pe lângă reduceri salariale şi optimizarea costurilor de transport, e bine de ştiut că o sursă importantă de economie poate şi trebuie să fie optimizarea costurilor de printare. Surprinzător, mulţi manageri nu pot estima cu precizie care sunt costurile exacte legate de flota de multifuncţionale, copiatoare şi imprimante. Pentru firmele care sunt nevoite în prezent să facă deadwalking, cu intrări care abia acoperă ieşirile, gestionarea eficientă a flotei de print a companiei poate fi aportul prin care se ajunge în marja de profit. Iar pentru firmele aflate în dificultate, un prilej nesperat de a reduce costuri şi a evita in extremis concedierile.


Să încercăm să identificăm care sunt căile uzuale pentru a reduce costurile ascunse şi pentru a eficientiza costurile de print într-o companie, indiferent de dimensiunile acesteia.


ROEL recomandă folosirea aceluiaşi brand pentru întreaga flotă. Acolo unde cerinţele tehnice impun folosirea aparatelor de altă marcă, urmărim compatibilitatea maximă cu echipamentele existente. Un sistem unitar vine nu numai cu beneficiul unei mentenanţe rapide, ci beneficiază şi de soluţii software integrate care asigură gestiunea la distanţă, document security şi controlul consumului de curent şi consumabile. Regimul de lucru al aparatelor (on-off-stand by-sleep) va putea fi coordonat, iar managerul va putea identifica cu uşurinţă punctele din sistem care cauzează pierderi, indiferent de zona geografică în care se află echipamentul vizat. Cu o flotă unitară puteţi beneficia de un contract de service şi mentenanţă prin care specialiştii ROEL vor reduce la minim pierderile cauzate de perioadele de inactivitate survenite în urma defectării echipamentului.


O altă soluţie este împrospătarea continuă a flotei de multifuncţionale. Echipamentul vechi cauzează pierderi notabile oricărei companii. În timp ce costurile de mentenanţă şi consumul cresc odată cu uzura, standardele la care sunt fabricate echipamentele noi trebuie să ţină pasul cu legislaţia şi de aceea sunt mereu îmbunătăţite. Dar cum este posibil să ai mereu ultimele modele de echipament, cele mai noi şi mai ecologice, în contextul reducerii de costuri? Paradoxal este mai ieftin să foloseşti mereu aparatură nouă. Nu este necesar şi nici indicat să cumperi echipamente de birou când compania are nevoie, de fapt, strict de servicii de copiere. Oferim aceste servicii pe o durată definită, în toată ţara şi asigurăm utilizarea în locaţiile companiei a unor echipamente noi, de ultimă generaţie, care se pot preschimba la fiecare reînnoire a contractului. Chiria pentru un echipament costisitor este modică, i se adaugă un preţ per pagina printată şi i se pot anexa contracte de service şi mentenanţă completă. Astfel, în loc să-şi încarce inventarul cu echipamente de printare, companiile pot să contracteze cu ROEL servicii de copiere, printare şi document management, în urma unei consilieri pe care suntem onoraţi s-o acordăm. Un contract care nu mai satisface se poate rediscuta şi pune în termeni de funcţionare mai buni mult mai repede şi cu un efort mult mai mic decât cel presupus de înlocuirea unei întregi flote de echipament uzat moral şi fizic. Beneficiul colaborării cu ROEL va fi un cost real per pagina printată mult mai mic şi mai transparent, fără costuri ascunse, deci perfect predictibil, iar pe termen scurt devine foarte atrăgătoare perspectiva folosirii unor echipamente mereu noi, ce funcţionează impecabil şi în cei mai buni parametri de consum şi poluare prevăzuţi de cea mai recentă legislaţie în domeniu.

www.roelgroup.com




Sorin Pintelie,
Director Vânzări - Roel



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite