Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Cānd filosofia de business şi de viaţă e calitatea

04 Aprilie 2010




Nu are să le reproşeze nimic oamenilor din echipă, însă există reproşuri pe care şi le face sieşi.


„În piaţa actuală, ca să rezişti, trebuie să te mulezi conform cu sensul acesteia. Atât timp cât tu eşti axat foarte mult pe calitate şi nu ţii cont de piaţa în care trăieşti, uneori poţi să iei decizii greşite. Nu pot să vă dau un caz acum, dar există astfel de discrepanţe care uneori conduc către decizii eronate. A face compromisuri este un lucru obligatoriu, fără de care nu ai cum să rezişti”, admite Adrian Sita.

Planuri de viitor


În momentul de faţă, cei trei asociaţi se gândesc să atragă investitori pentru a putea să-şi dezvolte afacerea aşa cum şi-au propus iniţial.


„Ca să oferi calitate trebuie să ai implementat un standard. Vrem să implementăm standardele ISO, inclusiv standardele care ţin de securitate IT. De asemenea, vrem să participăm la workshopuri de tip IT, astfel încât să avem pe piaţă o poziţionare de firmă care poate şi oferă calitate prin oamenii săi. Pe lângă aceasta, vrem să mai creştem echipa de vânzări, pentru că avem produsele noastre, construite intern, pe care vrem să le oferim pieţei. În plus, ar trebui investit mai mult în marketing. De aceea, în prezent, luăm în calcul varianta unei investiţii externe. Deocamdată, nu pot să zic că se întrevăd vremuri grele încât să mă gândesc să închidem compania, dar vom vedea ce ne rezervă piaţa”, conchide Adrian Sita.




Adrian Sita



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite