Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Arvo Group ridica IQ-ul hotelurilor

19 Aprilie 2005



Adrian Voinu, Director General Arvo GroupSmartDesk este un produs software de tip Property Management System oferit de ARVO GROUP, prin care se monitorizeaza si se optimizeaza in timp real activitatile unitatilor hoteliere. Sistemul, dupa cum ne-a informat directorul general al companiei, Adrian Voinu, dispune de o structura de meniuri si ferestre functionale, usor de inteles si utilizat, cu ajutorul carora se pot gestiona toate serviciile de care hotelul dispune: managementul proprietatii, al personalului, al turistilor, managementul financiar contabil.


Industria hoteliera se afla intr-un proces continuu de informatizare. Ce perspective de integrare cu alte sisteme informatice are SmartDesk?


SmartDesk a fost proiectat si dezvoltat luand in calcul aceste necesitati de integrare. El este deja perfect integrabil cu sistemele de control acces, cu sistemele de contorizare a traficului de Internet, cu sistemele PayTv si VOD si, nu in ultimul rand, cu centrala telefonica a hotelului. Prin aceste integrari se realizeaza o centralizare a consumurilor si includerea lor automata in notele de plata, in facturi sau bonuri fiscale, etc. De asemenea, se permite transfer direct sau export la cerere catre sisteme de tip ERP.

Prin ce se deosebeste SmartDesk de alte sisteme existente?


In primul rand prin controlul centralizat. SmartDesk permite controlul total si in timp real al activitatii desfasurate de hotelurile componente ale unui lant hotelier, totul putand fi vizualizat si controlat dintr-un singur punct. Utilizand o baza de date comuna si interfete care pot fi configurate in raport de functionalitatea dorita, SmartDesk nu limiteaza numarul de locatii si nici numarul de utilizatori.
De asemenea, celeritatea operatiunilor reprezinta un avantaj. SmartDesk permite realizarea cu rapiditate a rezervarilor/cazarilor prin: regasirea datelor de identificare a turistilor fideli, identificarea rapida a camerelor disponibile conform preferintelor clientului, identificarea rapida a unei rezervari pentru a o transforma in cazare sau pentru a o anula.
Trebuie mentionat si gradul inalt de automatizare a sistemului prin care se usureaza munca personalului si se asigura corectitudinea datelor inscrise pe facturile clientilor. Sunt automatizate calculele pentru nota de plata, procesul de facturare este de asemenea automatizat, procesul de realizare a unor situatii si rapoarte. Exista posibilitatea de a grupa produsele pentru tiparire pe factura iar detalierea acestora se urmareste pe nota de plata numai daca clientul o solicita.
Securitatea sistemului este sporita prin definirea de utilizatori sau grupuri de utilizatori cat si prin definirea drepturilor de acces la operatiile oferite de sistem, iar modulul de raportare permite raportari si analize complexe atat la nivelul locatiei, cat si la nivel centralizat. La cererea clientului, programul permite configurarea de rapoarte statistice complexe pentru depistarea perioadelor optime sau preferate pentru anumite tipuri de activitati, frecventa cu care anumiti clienti apeleaza la serviciile hotelului respectiv, etc.
In ceea ce priveste mentenanta si suportul, SmartDesk nu necesita conditii speciale de mentenanta. Specialistii ARVO GROUP lucreaza indeaproape atat cu managerii proprietatii, cat si cu operatorii sistemelor din toate departamentele hotelului. Acestia evalueaza, proiecteaza si implementeaza solutiile IT lucrand direct cu clientii, in intampinarea cerintelor acestora.


Care este nivelul de pregatire minim necesar pentru utilizarea sistemului SmartDesk?


Odata implementat, nu este nevoie decat de doua zile de training pentru utilizarea sistemului. Chiar si pentru utilizatorii de calculator neexperimentati, interfata sistemului este intuitiva si necesita doar un minim training inainte de utilizare. Sistemul poate fi adaptat la cerintele fiecarui client in parte si poate fi modificat dupa propriile preferinte, astfel incat folosirea sa sa fie confortabila pentru fiecare utilizator.
Avand un design flexibil bazat pe tehnologia Microsoft si SQL Server ca sistem de gestiune a bazelor de date, SmartDesk se integreaza perfect cu celelalte aplicatii software folosite in hotel. Acest fapt face ca toate informatiile existente in sistem sa fie usor accesibile de catre toate departamentele hotelului si in acelasi timp ii confera un aspect familiar.


Cum se vede viitorul sistemului SmartDesk?


In ceea ce priveste viitorul, pot sa va spun ca suntem aproape de finalizarea altor contracte cu nume mari din industria hoteliera romaneasca. Dar sistemul SmartDesk se adreseaza si hotelurilor mici si medii, iar costul redus este hotaritor in luarea deciziei de a alinia serviciile oferite la standardele deja existente in marile lanturi hoteliere. Misiunea ARVO GROUP este de a livra solutii de afaceri pragmatice care produc schimbari si conduc la obtinerea de rezultate pozitive in cel mai scurt interval de timp.



Cu o experienta de peste 12 ani pe piata romaneasca de instalatii si retele electrice de joasa tensiune, inclusiv a instalatiilor de surse de alimentare pentru telecomunicatii si peste 4 ani de experienta pe piata romaneasca si straina de aplicatii software, utilizand cea mai moderna tehnologie, ARVO GROUP a reusit sa-si dezvolte activitatea intr-un ritm sustinut, dovedind competitivitate gratie calitatii ridicate a echipamentelor si a solutiilor propuse clientilor. Cunoscut pe piata aplicatiilor hoteliere din Romania in calitate de integrator de sisteme si furnizor de solutii, ARVO GROUP ofera seturi de sisteme care integreaza tehnologiile audiovizuale si multimedia cu managementul echipamentelor.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite
centrala telefonica
Centrala telefonica pentru hoteluri - centrale telefonice pentru hoteluri - http://www.dect.ro
22 Ianuarie 2006, 10:40:59
pbx
www.centrala-telefonica.ro
24 Aprilie 2006, 06:07:54