Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> Comunicatii >> Stiri si comunicate

Cisco: soluție pentru comunicații unificate

08 Aprilie 2010



Cisco a anunţat că a derulat primele apeluri de comunicaţii unificate inter-companii prin Internet folosind Intercompany Media Engine (IME), o nouă soluție de colaborare dezvoltată de companie. Discuţiile business-to-business au inclus apeluri între Cisco şi compania australiană Qeensland Rail, şi între Cisco şi Universitatea din Wisconsin-Whitewater. Prin intermediul IME, toţi participanţii au putut, spontan, simultan şi cu un grad ridicat de securitate, să se bucure de conexiuni video şi audio de înaltă fidelitate în bandă largă, folosind dispozitive capabile de conexiuni video, pur şi simplu formând numere de telefon standard.



Construit pe standarde pe care Cisco le-a înaintat către Internet Engineering Task Force, IME permite companiilor pentru prima dată să deruleze apeluri telefonice cu voce şi video într-un mod sigur, cu calitate ridicată, între companii, folosind Internetul şi numerele lor de telefon existente, fără a fi nevoie de a re-aloca sau înlocui infrastructura actuală. Tehnologia este proiectată să mărească gradul de colaborare aducând valoare adăugată procesului de comunicare. Cu cât companiile interacţionează mai mult cu o varietate de comunităţi externe şi se bazează pe partenerii lor de încredere pentru a livra rezultate cu atât nevoia de a colabora mai bine în afara frontierelor reţelelor corporaţiei este de o importanţă mai mare. Obiectivul Cisco IME este să permită organizaţiilor care deja folosesc intern beneficiile telefoniei video şi ale altor comunicaţii unificate avansate să extindă, acum, aceste capabilităţi către clienţi, funizori şi parteneri strategici echipaţi similar.




Intercompany Media Engine


Cisco IME se bazează pe o tehnologie “autodidactă”, tehnologie care învaţă rute noi în funcţie de tiparele apelurilor şi care recunoaşte automat când utilizatorii operează într-o reţea echipată cu IME. Tehnologia descoperă şi administrează toate aspectele routării apelurilor în siguranţă, cu o calitate ridicată şi cu cost scăzut folosind reţele IP incluzând Internetul, şi face ca experienţa să fie accesibilă atât pentru utilizatori cât şi pentru administratori.



Tehnologia permite utilizatorilor finali să comunice mai eficient folosind limbajul corpului prin apeluri video şi prin tehnologie de voce optimizată, şi ajută, în acelaşi timp, la reducerea costurilor. În plus, serviciile oferite de Cisco şi partenerii săi pot ajuta clienţii să obţină cea mai bună recuperare a investiţiei posibilă pentru această tehnologie, şi de asemenea să colaboreze mai bine în afara frontierelor reţelei. Cisco IME continuă tradiţia companiei de a oferi soluţii pentru portofoliul său de colaborare care facilitează colaborarea business-to-business, incluzând ofertele Cisco TelePresence şi Cisco WebEx.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite