Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Altele >> Stiri si comunicate

Identitate vizuală nouă pentru Senior Interactive

09 Aprilie 2010



Senior Interactive a ales sa-si schimbe identitatea vizuala pentru a-si consolida pozitia in randul jucatorilor din Romania. Compania a evoluat odata cu domeniul online, incheind cu succes tranzitia catre zona companiilor mari de pe piata de digital. "Schimbarea nu a fost doar structurala, ne-am schimbat in egala masura si filosofia de lucru", a declarat Mihai Tataru, general manager Senior Interactive. "Evident, aceste lucruri trebuiau reflectate in comunicarea noastra de brand", a spus el.


Senior Interactive a inteles ca asta trebuie sa comunice si prin indentitatea sa vizuala. Noul logo combina un simbol inedit cu un logotip caree foloseste font face-ul Arial Black, unul din primele fonturi dezvoltate exclusiv pentru uz electronic. Alegerea reflecta atat domeniul de activitate, zona web/interactive, cat si faptul ca, la momentul aparitiei acestui font dedicat online-ului (2003), Senior Interactive exista deja pe piata de online din Romania si alegerea a fost una naturala.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite