Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Altele >> Stiri si comunicate

Tehnologiile de colaborare online - focus în 2010

15 Aprilie 2010



Cisco a anunţat oficial că 77% dintre persoanele cu rol de decizie în IT care au participat la un studiu recent au recunoscut că plănuiesc să crească cheltuielile pentru unelte de colaborare online în cursul acestui an, în timp ce angajaţii simt că abilitatea lor de a colabora este afectată de interzicerea accesului la rețelele social networking. Mai mult de un sfert dintre cei care au participat la cercetare lucrează în organizaţii care interzic utilizarea aplicaţiilor de social media. Studiul, intitulat “Collaboration Nations”, realizat de InsightExpress, este bazat pe răspunsurile a 2023 de specialiști şi 1011 persoane cu rol de decizie în IT din 10 ţări.


Colaborare online video


Studiul a descoperit că persoanele cu rol decizional în IT recunosc importanţa uneltelor de colaborare pentru succesul viitor al afacerii lor, India şi China fiind ţările cu cea mai progresistă atitudine în adoptarea tehnologiilor. Prin urmare, mulţi respondenţi cu rol de decizie în IT au spus că plănuiesc să crească cheltuielile cu tehnologiile de colaborare de-a lungul anului următor, identificând conferinţele video, conferinţele Web şi telefonia prin IP ca zone principale de investiţii.


- La nivel global, 96% dintre decidenţii din IT şi dintre utilizatorii finali recunosc că uneltele de colaborare au un rol de jucat în viitorul succes al afacerilor lor;


- 77% dintre decidenţii din IT chestionaţi se aşteaptă ca investiţiile în unelte de colaborare să crească până în octombrie, şi 56% se aşteaptă la o creştere a cheltuielilor cu unelte de colaborare cu 10% sau mai mult;


- Productivitatea şi eficienţa au fost identificate atât de utilizatorii finali cât şi de către decidenţii din IT ca beneficii primare pentru o colaborare crescută, 69% dintre utilizatorii finali folosind cu regularitate unelte de colaborare, precum conferinţe Web şi video, pentru a îi ajuta să finalizeze mai eficient sarcini de lucru.


Angajaţii au identificat o varietate de frustrări cu dispozitivele şi aplicaţiile de la lucru. Acestea includ restricţii setate de către managerii IT ce se aplică tipurilor de tehnologii de colaborare care pot fi folosite la locul de muncă, lipsa integrării dintre aplicaţii, formate incompatibile (video, date, voce) şi numărul limitat de unelte de colaborare pe care îl au la dispoziţie. Acest rezultat se corelează cu faptul că mai mult de jumătate dintre decidenţii IT chestionaţi susţin că au implementat politici care interzic utilizarea aplicaţiilor sociale. Totuşi, în unele cazuri, angajaţii rezolvă sarcinile de lucru încălcând regulile IT: jumătate au recunoscut că accesează aplicaţii interzise o dată pe săptămână, şi mai mult de un sfert recunosc că au schimbat setările de pe dispozitive pentru a obţine acces pentru “a rezolva problemele de serviciu”.

- Un pic mai mult de jumătate (52%) dintre organizaţii interzic utilizarea aplicaţiilor sociale sau uneltelor de colaborare similare la serviciu;


- Jumătate (50%) dintre utilizatorii finali admit că ignoră politicile companiei care interzic utilizarea uneltelor sociale cel puţin o dată pe săptămână, şi 27% recunosc că au schimbat setările pe dispozitivele lor corporative pentru a obţine acces la aplicaţii interzise.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite
GRL_UNIKA
As dori sa colaborez cucineva din domeniul afacerilor ma intereseaza sa am timpul ocupat si sa castig bani sunt din domeniul it`ului
13 Mai 2010, 02:52:14