Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Customer Care – studiu de caz în industria financiar-bancară

15 Aprilie 2010




In cazul dificultăţilor în soluţionare, transferul apelului către alţi colegi era realizat fără istoricul cazului sau alte informaţii şi detalii despre client (productivitate scăzută).


Organizarea unui punct unic de contact a permis degrevarea angajaţilor specializaţi de activităţi repetitive şi de rutină, ducând la creşterea productivităţii.


Rezilieri contracte

Majoritatea clienţilor aveau nemulţumiri care nu erau cunoscute sau/şi rezolvate, nemulţumiri ce se soldau de cele mai multe ori cu rezilierea contractelor.


Soluţia Customer Care implementată a permis dezvoltarea unei atitudini proactive din partea angajaţilor instituţiei financiare care a dus la fidelizarea clienţilor finali.


Studiul de caz integral pe www.valoris.ro


Valoris Contact Center
Tel: +40 21.529.99.29
contact@valoris.ro
www.valoris.ro
STILUL TĂU DE BUSINESS



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite