Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> CRM >> Stiri si comunicate

Microsoft adauga functionalitati de Customer Care in Dynamics CRM

16 Aprilie 2010



Microsoft a anuntat recent introducerea unor Customer Care Accelerators in solutia Dynamics CRM. Noile functionalitati vor permite departamentelor de customer service si customer care imbunatatirea relatiilor cu clientii prin combinarea informatiilor din diverse surse: aplicatii, web site-uri etc si livrarea acestora intr-o singura interfata.Acceleratorii vor fi disponibili pentru download aici, incepand cu 30 aprilie.


Principalele functionalitati sunt:


* Integrated desktop – permite agregarea informatiilor din surse diverse pentru obtinerea celebrei imagini la 360 grade a interactiunii companie/client.
* Desktop automation workflows – reduce la minim erorile umane in procesarea datelor precum si nevoia operatorilor din contact center de a introduce aceleasi date in aplicatii multiple
* Computer telephony integration (CTI) – interfata de conectare intre sistemul de telefonie si CRM, simplifica modul de afisare a inforamtiilor despre client in pop-up-uri oferind in acelasi timp acces rapid la orice tip de date
* Activity reporting – system de raportare pentru managerii din contact center cu acces imediat la date privind tranzactiile, gradul de ocupare al agentilor, procese etc pentru a sustine deciziile privind eficientizarea activitatii


Complementar, cunoscuta reprezentare grafica a companiei Gartner pozitioneaza Microsoft Dynamics CRM in quadrantul liderilor pe Customer Service Interactions.
Sursa: CRM Review



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite