Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Altele >> Stiri si comunicate

Divizia office a RTC a revenit pe creștere

21 Aprilie 2010



RTC Proffice, divizia de birotica si papetărie a grupului controlat de Octavian Radu, anunta primele trei luni consecutive de crestere a vanzarilor dupa inceputul crizei economice. Daca decembrie 2009 a reprezentat luna cea mai slaba din punct de vedere al vanzarilor, primul trimestru din 2010 a insemnat revenirea cifrei de afaceri, aceasta atingand 8 milioane de euro, spun oficialii companiei. “Luna martie 2010 ne-a confirmat ca trendul incepe sa fie ascendent, dupa aproape un an de scaderi constante, clientii incep sa isi mareasca consumul de produse office – aceasta fiind una dintre sursele cresterii”, explica Relu Cirjan, CEO-ul Proffice. "A doua sursa importanta o reprezinta castigarea a peste 350 de clienti noi lunar, realizata datorita reorganizarii semnificative a business-ului RTC Proffice, care a permis abordarea mult mai eficienta a zonei de new business, prin agenti dedicati", a spus el.


Relu Cirjan Proffice  RTCIncepand cu decembrie 2008, odata cu primele semne ale crizei economice in Romania, RTC Proffice- linie de business ce reuneste activitatile de distributie a produselor office – a trecut printr-o serie de modificari structurale, care au vizat eficientizarea afacerii. Restructurarea departamentului de vanzari si renegocierea contractelor cu furnizorii au fost principalele obiective si bazele de crestere pentru 2010, castigarea statutului de mebru EOSA (in 2009) si a premiului “Emerging Resseller of the Year” (in 2010) marind forta de negociere a RTC Proffice.


In acelasi timp, Proffice si-a continuat dezvoltarea. In 2009 a investit peste 5 milioane de euro in deschiderea celui mai modern depozit non-food din Romania si achizitionarea unor softuri dedicate. “Avem, in prezent, cel mai modern depozit de pe piata de produse office, de la Viena pana la Moscova. Ne-am redesenat business-ul, astfel incat sa functionam performant in urmatorii 5 ani. Consider ca rezultatele obtinute in primele 3 luni ale acestui an reprezinta primul semnal pozitiv, astfel incat piata produselor office din Romania poate ajunge anul acesta la o crestere de cateva procente comparativ cu 2009, cand a scazut la 150 de milioane de euro”, precizeaza Relu Cirjan.


In 2009, Proffice - linie de business din cadrul Grupului RTC ce reuneşte activităţile de distribuţie a produselor de birotică-papetărie – a atins un rulaj de 34.3 milioane euro, in scadere cu peste 40% fata de 2008. Pentru 2010, rulajul estimat la nivel de divizie este de 40 milioane euro, cu mai mult de 15 procente in crestere fata de 2009.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite