Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

IBM: soluție software pentru industria media

27 Aprilie 2010



IBM a anuntat o noua platforma software conceputa sa transforme modul in care companiile de media si entertainment dezvolta, distribuie si lanseaza pe piata continut pentru o audienta tot mai mobila si interconectata. IBM sprijina aceste companii in furnizarea oricarui tip de continut, de la stiri, muzica si filme, pana la publicitate si programe TV, mai rapid, la o calitate mai buna si cu o mai buna eficienta a costurilor.


Noua solutie IBM Media Enterprise Framework este o platforma personalizata care permite combinarea de software IBM cu solutiile dezvoltatorilor independenti de software care realizeaza aplicatii ce se adreseaza unor probleme particulare ale clientilor. Aceste oferte combinate se adreseaza intregii activitati dintr-o companie media. Acest lucru ofera companiilor capacitatea de a automatiza operatiuni care inainte erau realizate manual, reutilizand si optimizand in acelasi timp infrastructura IT existenta pentru a raspunde mai rapid si a se integra mai bine intr-o piata de consum din ce in ce mai complexa.

IBM Media


Noua solutie se bazeaza pe decenii de experienta IBM in ceea ce priveste colaborarea cu clienti ce provin din domeniul media si entertainment, cum ar fi BBC, una dintre cele mai mari companii mass-media din lume, Trinity Mirror plc, unul dintre cei mai mari publisheri din Regatul Unit, ProSeibenSat1 Group, una dintre cele mai mari companii media din Europa care beneficiaza de avantajele oferite de IBM Enterprise Framework.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite