Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Financiar-Bancar >> Stiri si comunicate

Xerox lansează Banking 360º

27 Aprilie 2010



Xerox Banking 360º, pachetul de servicii lansat de Xerox România, se adresează în special băncilor şi instituţiilor financiare, care trebuie să atragă un număr mare de clienţi. Această abordare presupune un set integrat de servicii globale destinate companiilor, în vederea reducerii semnificative a costurilor de lucru cu documentele cu până la 30% şi a îmbunătăţirii fluxului de lucru din birou. Serviciile oferite de Xerox România clienţilor din domeniul bancar includ soluţiile de imprimare pentru birou – echipamente multifuncţionale, precum şi programe software specializate, cu rol de control al costurilor de imprimare –, gestionarea proceselor de comunicare, prin automatizarea şi accelerarea fluxului de documente pentru a creşte eficienţa transmiterii informaţiilor către clienţii băncii, şi soluţiile de imprimare digitală la cerere. La acestea se adaugă serviciile de optimizare a comunicării – prin producţia şi imprimarea documentelor tranzacţionale şi de marketing personalizate –, soluţiile pentru securizarea documentelor împotriva copierii neautorizate, precum şi transformarea documentelor în fişiere electronice şi procesarea lor automată.


Dragos Petrea Xerox„Atunci când oferim o soluţie, nu livrăm pur şi simplu aplicaţii finite, ci căutăm noi moduri de a ne utiliza resursele pentru a asigura maximum de profit clienţilor noştri, prin intermediul unei abordări personalizate”, spune Dragoş Petrea, key account manager – finance & banking, Xerox România şi Republica Moldova. „Banking 360º nu este un serviciu reactiv, ci o abordare consultativă a soluţiilor oferite”, completează Petrea. Implementarea soluţiilor Xerox de management al documentelor reduce costurile de lucru cu până la 30%, scade timpul de procesare a datelor din documentele structurate şi fluidizează procesul de comunicare dintre bancă şi clienţii ei.


Banking 360º este compusă exact din acele servicii şi soluţii specifice mediului de lucru financiar-bancar, iar implementarea lor se face modular, adică banca poate decide să implementeze numai o parte dintr-o soluţie. Mai mult decât atât, consultanţii Xerox realizează încă de la început o analiză pentru a determina care sunt serviciile necesare clientului la momentul respectiv.


Pentru ca abordarea să fie aceea de „one-stop-shop”, Xerox propune companiilor din domeniul financiar-bancar şi servicii conexe, precum intermedierea sau preluarea completă a serviciilor de curierat sau registratură, pentru a asigura un flux continuu al documentelor – de la procesarea datelor, designul şi imprimarea documentelor, până la expedierea lor către clienţii băncii.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite