Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Novensys prezinta beneficiile unei solutii complete pentru retail

04 Mai 2005



De-a lungul timpului, Novensys a adunat experienta si a invatat specificul proceselor de retail, de aceea poate acum integra solutia care sa raspunda punctual tuturor nevoilor de business ale unui retailer.


Retailerii au in principal trei motive pentru a-si schimba solutia existenta de retail:

  • schimbari in mediul de afaceri
  • probleme de tehnologie
  • comportamentul consumatorilor


    Pusi fata in fata cu schimbarile ce se produc in comportamentul consumatorilor, retailer-ii sunt nevoiti sa gaseasca instrumente eficiente nu numai pentru a reactiona la aceste schimbari, ci a incerca a le previziona si satisface in prealabil.
    Novensys ofera un sistem informatic integrat de management al informatiei, avand la baza solutii consacrate pentru retail. Integrand ERP-ul Navision de la Microsoft Business Solutions, Landsteinar Retail – realizat de Landsteinar Strengur si Novensys for Wharehouse – solutie de automatizare a depozitelor, Novensys a realizat o solutie care acopera toate nevoile unui retailer printr-un sistem integrat.
    „Aceasta solutie integrata raspunde tuturor nevoilor unei companii din retail: managementul afacerii, managementul magazinelor si bineinteles, managementul depozitelor, deoarece orice retailer dispune si de depozite“, afirma Cezar Golumbeanu, Managing Partner, Sales& Marketing.
    Componenta centrala a solutiei realizate pentru retail, o constituie Microsoft Navision, o aplicatie informatica integrata si in timp real pentru managementul unei companii, ce permite inregistrarea si monitorizarea tuturor operatiunilor. In functie de specificul activitatii, solutia se parametrizeaza si se adapteaza pentru a raspunde in totalitate cerintelor specifice.
    In cadrul acestei solutii pentru retail, sistemul Navision este complet integrat cu celelalte aplicatii pentru activitatile specifice de retail care se deruleaza in magazinele si depozitele localizate in teritoriu.
    Principalele arii functionale ale Navision, utilizate in sectorul retail sunt: contabilitate- financiar, vanzari si creante, cumparari si datorii, stocuri, service, resurse umane.
    In magazine se va utiliza Landsteinar Retail, aplicatie software, consacrata la nivel mondial, cu functii complete pentru gestiunea si automatizarea vanzarilor, bazata pe tehnologii Microsoft si Microsoft Business Solutions. Este un sistem de gestiune eficient, destinat sectorului de desfacere cu amanuntul, care creeaza legatura dintre terminalele de la punctele dvs. de vanzare si solutia Navision de la sediul central.
    Disponibil ca pachet modular avand drept componente Landsteinar Retail Basis si Landsteinar Retail Plus POS, aplicatia face posibila gestionarea intregului proces de retail incepand cu sediul central si terminand cu terminalele POS.
    Landsteinar Retail BASIS acorda managerului posibilitatea de a organiza si de a verifica magazinele de la sediul central. Sistemul isi dovedeste utilitatea in gestionarea la nivel central a preturilor percepute de lanturile de magazine, precum si in punerea in practica a strategiilor de reducere a preturilor, creand o legatura directa intre sediu si centrele de vanzare. Landsteinar Retail permite managerului de magazin stabilirea preturilor la nivel local si administrarea reducerilor, editarea si tiparirea etichetelor de produs si de raft, receptia marfurilor, vizualizarea rapoartelor si a statisticilor, proceduri de final de zi, etc.
    Landsteinar Retail Plus POS, este pachetul software component al aplicatiei, conceput pentru deservirea punctelor de vanzare (POS). PlusPOS este o aplicatie rapida, fiabila si eficienta, dotata cu o interfata grafica pe care utilizatorul o poate configura in functie de necesitatile sale.
    PlusPOS impune noi standarde de viteza, usurinta in utilizare, permitand in acelasi timp eliminarea erorilor din procesul de vanzare.
    Novensys for Warehouse, se va utiliza in cadrul sistemului integrat, pentru automatizarea tuturor operatiilor care se efectueaza in depozit: intrare marfa, iesire marfa, inventariere marfa, transfer de marfa, info produs. Aplicatia este menita sa optimizeze procesele logistice si resursele alocate acestora oferind acces in timp real (prin intermediul retelelor wireless) si din orice punct al depozitului la informatiile referitoare la produsele depozitate. Aplicatia este interfata la sediul central cu aplicatia Navision.


    Solutia Navision-Landsteinar se utilizeaza cu succes in mai multe implementari din domeniul retail, in peste 6.400 de magazine din intreaga lume, avand ca principale beneficii:

  • rezolvarea tuturor nevoilor specifice unui business de retail
  • posibilitatea de automatizare prin intermediul terminalelor portabile si a codurilor de bare a tuturor activitatilor ce se realizeaza in magazine si in depozite
  • gestionarea a pana la cateva sute de POS-uri
  • posibilitati de raportare, control si administrare de la distanta
  • up-date on line a datelor



    Parerea ta conteaza:

    (0/5, 0 voturi)

    Lasa un comentariu



    trimite