Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> ERP >> Stiri si comunicate

SAP, cel mai valoros brand din Europa

30 Aprilie 2010



SAP, cel mai mare producător mondial de software pentru afaceri, este cel mai valoros brand din Europa, conform studiului anual BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands realizat de Millward Brown, una dintre cele mai mari companii de cercetare din lume, membră a Kantar Group – divizia de consultanţă a WPP. Millward Brown a evaluat valoarea brandului SAP la 24.291 miliarde dolari, în creştere cu aproape un miliard de dolari faţă de valoarea din 2009, de 23,615 miliarde dolari SUA, pe baza datelor din piaţă disponibile public.


Astfel, dacă anul trecut, SAP ocupa locul 4 pe Europa, după Vodafone, Nokia şi BMW, acum este pe primul loc în Europa, înaintea BMW (21,8 miliarde dolari), Luis Vuitton (19,78 miliarde dolari) şi Santander (18 miliarde dolari). La nivel mondial, în categoria „companii de tehnologie” SAP şi-a conservat locul 8, cu o creştere a valorii brandului de 3%. Acesta este cel de-al cincilea studiu anual privind valoarea brandurilor globale.
SAP

„Valoarea unei companii este dată de oameni şi brand. Brandul înseamnă percepţie şi, cu cât este mai valoros, înseamnă că partenerii de afaceri, clienţii, concurenţii, marele public, te apreciază mai mult”, a declarat Valentin Tomşa, directorul SAP România. „Suntem mândri că facem parte dintr-o companie recunoscută la nivel mondial şi aceasta ne motivează să fim mai buni în fiecare zi”, a subliniat Valentin Tomşa.


Studiul BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands dat publicităţii la sfârşitul lunii aprilie de Millward Brown a fost realizat în urma studierii mai multor mii de branduri din 30 de ţări şi s-a bazat pe mai bine de un milion de interviuri detaliate cu consumatori obişnuiţi.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite