Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> BI >> Stiri si comunicate

TotalSoft: prima solutie de BI pe iPad

05 Mai 2010



Apple iPadDesi in Romania inca nu este foarte vizibil, fenomenul iPad se face simtit si pe plan local. Un semnal clar in acest sens este premiera realizata de TotalSoft, unul dintre jucatorii grei ai industriei IT locale, care ofera Charisma Analyzer, solutia proprie de Business Intelligence, pe iPad. Un mix de marketing atractiv, care targeteaza cu precadere esalonul superior al companiilor ce opteaza pentru solutia BI oferita de TotalSoft. „Ne-am gandit ca este un mod mult mai elegant si de «show-off» pentru un executiv, sa-si poata urmari activitatea firmei prin iPad, in orice moment. Plus ca putem impulsiona vanzarea – cum pretul solutiei de BI nu este extraordinar de ridicat, incluzand un iPad ne crestem putin sansele“, ne-au explicat oficialii companiei motivele care au stat la bazele ineditei oferte.


Pentru a putea lansa aceasta initiativa, TotalSoft a achizitionat un lot de iPad-uri direct din SUA, insa, pe viitor, spera sa le poata cumpara de pe piata locala. Iar oferta nu va fi singura initiativa in acest sens. Chiar daca la ora actuala Charisma Analyzer este singura aplicatie din portofoliul TotalSoft portata pe iPad, compania detine proprii de dezvoltatori si are o echipa in formare. „Solutia de BI, care este compatibila si cu noul model 3G lansat recent, este usor portabila si cu aplicabilitate ridicata, dar este doar un prim pas. Echipa de R&D se gandeste la alte solutii cu aplicabilitate rapida. Planuri de dezvoltare exista, atat pentru extinderea platformelor de accesare a solutiilor actuale, cat si de lansare a unor solutii noi dedicate direct iPad. Dorim sa ne pozitionam ca un jucator de software B2B pe tehnologiile Apple, suntem deja in certificarea iPhone Enterprise Developer program“, ne-a declarat persoane implicate in lansarea ofertei.
Oferta Charisma Analyzer pe iPad este disponibila la momentul actual doar pentru piata interna. Previziunile TotalSoft pentru 2010 sunt de minimum 30 de clienti noi, fiecarui nou client al solutiei ERP oferindu-le si solutia de BI, compania analizand oportunitatea de a le oferi clientilor gratuit upgrade-ul pentru monitorizarea prin iPad care au contracte de servicii de suport.


Charisma on iPadConform declaratiilor oficialilor TotalSoft compania parcurge un proces de repozitionare in zona de marketing, in paralel pregatindu-se noile versiuni pentru Charisma ERP, Medical Software, Office Automation, HCM (fostul HR & Payroll se va transforma in Human Capital Management, acoperind zona de Talent Management) etc. „Cum tehnologiile vor fi rescrise si adaptate pentru web, o mare parte din solutii, in special zona de self-service, o vrem accesibila de pe orice plaftorma/device gen smartphone, inclusiv iPhone sau iPad“, au mai precizat oficialii TotalSoft, a caror concluzie finala este ca: „iPad-ul se bucura de un interes urias din partea caselor de software din toata lumea. Nu se pune problema daca, ci cand se vor dezvolta aplicatii de business mai serioase pe platformele Apple. Avem o fereastra de oportunitate pe care dorim sa o exploatam.“ (R.G.)



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite