Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Technology >> Stocare >> Stiri si comunicate

Verbatim crește afacerile īn Europa și a urcat pe locul 3 la echipamente de stocare

05 Mai 2010



În 2009, Verbatim și-a crescut cota de piață cu 20 de procente comparativ cu anul anterior și potrivit informațiilor oferite de compania de cercetare a pieței GfK, a ajuns în primele trei cele mai bine vândute mărci de pe piața Europeană de medii de stocare, a declarat pentru MarketWatch Maria Csilics, managerul de PR al companiei pentru regiunea UE, Orientul Mijlociu și Africa (EUMEA). Creșterea Verbatim a implicat nu numai o expansiune în mediile de stocare optice dar și un avans semnificativ pe frontul memoriilor flash USB și hard discurilor portabile. În anul financiar 2010, Verbatim își va consolida poziția și urmărește o creștere suplimentară în aceste segmente de produse.


Verbatim a încheiat anul financiar 2009 pe creștere. Cu o rată de piață de 7,3 procente față de cele 5,4 procente în 2008, compania a urcat pentru prima dată pe locul trei în piața de medii de stocare din Europa, potrivit cifrelor date publicității de către compania de cercetare a pieței, GfK. În segmentul hard discurilor portabile, Verbatim și-a mărit rata de piață de la 5,1 procente în 2008 la 6,2 procente în 2009, plasând compania pe locul 5 pentru furnizorii din Europa. Urmând un început de succes cu HDD-uri în vara 2007, Verbatim reușit să spargă gheața pe piața de hard discuri externe în 2008 cu rate de creștere foarte mari în ceea ce privește volumul și valoarea pe toată suprafața Europei. Preluarea Freecom în toamna 2009 de către compania Japoneză mamă Mitsubishi Kagaku Media (MKM) a reprezentat un pas strategic important ce a avut ca scop obținerea unei sinergii și consolidării poziției pe piață a Verbatim. Aici, Verbatim se concentrează pe segmentul HDD-urilor portabile care trece printr-o perioadă de creștere foarte dinamică. Compania și-a propus ca țintă o rată de 10 procente în acest segment în Europa pentru anul 2010.


O contribuție importantă adusă creșterii Verbatim anul trecut a fost adusă prin dezvoltarea cu succes a sectorului memoriilor flash USB. În Europa au fost vândute peste 57,7 milioane de memorii USB conform cu Santa Clara Consulting Group (SCCG). În comparație cu 2008, Verbatim și-a crescut rata de piață de la 3,8 procente la 5,4 procente, ajungând pe locul patru pe piața incredibil de competitivă a memoriilor USB. Având o gamă largă de memorii USB criptare hardware ce asigură cerințele de securitate ale companiilor și concentrându-se ferm pe tehnologia solid state drive (SSD), compania va continua să se impună puternic pe această piață în 2010 ca furnizor de calitate premium.
Verbatim Ruediger Theobald
Pentru al șaptelea an consecutiv, Verbatim confirmă avantajul global în materie de tehnologie și cotă a pieței în segmentul mediilor de stocare optice. În 2009, Verbatim și-a mărit cota deținută din această piață cu medii optice de o calitate superioară: Blu-ray, DVD-R și CD-R, potrivit Santa Clara Consulting Group. În perspectiva numărului foarte mare de unități optice instalate, vânzările rămân la un nivel înalt în ciuda unei piețe în scădere. Vânzările totale de DVD-R au scăzut de la 1,6 miliarde în 2008 la 1,3 miliarde în 2009. Verbatim a reușit să își păstreze cota de piață la 43 de procente. Drept consecință directă unul din trei DVD-uri era Verbatim. Compania are ca țintă o cotă de piață de până la 50 de procente în 2010. Pe acest fundal consolidarea furnizorilor continuă.


Afacerea a înregistrat o dezvoltare în particular cu discurile Blu-ray. Anul trecut în Europa vânzările s-au triplat în comparație cu 2008 - și din nou o triplare a creșterii se așteaptă în 2010. În 2009, Verbatim a dominat piața Europeană și se dorește extinderea poziției de lider chiar mai mult. Producătorul profită de pe urma cercetărilor și activităților de dezvoltare din cadrul companiei mamă MKM. Acestea au permis implementarea rapidă de noi dezvoltări tehnologice.


“Fiind lider de piață pentru mediile de stocare optice și acum în top trei pentru toate mediile de înregistrare reprezintă o mare realizare pentru Verbatim, din moment ce acestea confirmă extinderea cu succes a gamei de produse de la stocare optică la memorii flash și hard discuri. Pentru 2010, scopul este de a stabiliza această direcție cu aceeași strategie care ne-a adus succesul de ani de zile: un portofoliu mare de medii de stocare fiabile și inovative cu niveluri mari de stoc disponibil local, suport expert și personal la partenerii retail și de asemenea folosirea sistemelor de vânzare de ultimă generație pentru partenerii noștri. În acest an ne vom concentra pe extinderea continuă a gamei Blu-ray și hard discurilor externe în format 2.5”, în cadrul cărora vom oferi soluții din ce în ce mai atractive datorită preluării Freecom de către compania mamă Mitsubishi Kagaku Media. Ținta noastră este atingerea unei cote de piață de 10 procente prin extinderea gamei de medii de stocare mobile,” a declarat Rüdiger Theobald, Marketing & Business Development Manager EUMEA la Verbatim. “Numărul mare de premii obținute în urma testelor obiective ale revistelor de specialitate în 2009 reprezintă dovada că oferim numai calitate premium. În 2010, acest aspect va reprezenta din nou cheia succesului nostru și extinderii continue a poziției noastre ca furnizor de soluții complete de pe piața mediilor de stocare.”



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite