Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Domeniu >> Categorie >> Tip Continut

MasterCard Europe anunţă rezultatele financiare

07 Mai 2010



MasterCard Europe a anunţat rezultatele operaţionale pentru Europa, înregistrate în primul trimestru din 2010. Numărul de tranzacţii a crescut cu 14,1%, comparativ cu aceeaşi perioadă în 2009, susţinând trendul de dezvoltare a plăţilor electronice în regiune.
„Strategia noastră de a oferi posesorilor de carduri programe personalizate, atât de credit, cât şi de debit, pentru a încuraja fidelizarea, serviciile cu valoare de adăugată şi programele de management al banilor este mai importantă ca oricând. Aş vrea să dau câteva exemple. În România, GarantiBank a personalizat pentru femei programul de loializare Bonus Card, care se bucură de mare succes în Turcia. În Franţa şi Spania, ultimele programe cobranded permit iubitorilor sportului să câştige recompense ca urmare a susţinerii Federaţiei Naţionale Franceze de Judo şi a echipei naţionale de fotbal a Spaniei. În ceea ce priveşte managementul banilor, Barclaycard, în Regatul Unit, a fost prima instituţie financiară care a folosit platforma MasterCard inControl pentru a permite consumatorilor să-şi fixeze singuri limitele de cheltuieli – toate acestea sunt exemple edificatoare de soluţii, create special ca să răspundă nevoilor consumatorului european din zilele noastre”, a declarat Javier Perez, preşedintele MasterCard Europe.



Rezultate în Europa
În primul trimestru din 2010, regiunea europeană a raportat creşteri de 11,9% în ceea ce priveşte volumul brut al tranzacţiilor, în timp de volumul tranzacţiilor la comercianţi a crescut cu 13,1%. Numărul de tranzacţii la comercianţi a fost mai mare cu 14,1%, iar retragerile de numerar au crescut cu 9,1%, comparativ cu primul trimestru din 2009.
În perioada 1 ianuarie – 31 martie, posesorii de carduri europeni au făcut peste 1,8 miliarde de tranzacţii la comercianţi cu cardurile lor MasterCard, inclusiv în mediul online.
La 31 martie 2010 erau în circulaţie 201 milioane de carduri MasterCard (excluzând mărcile Maestro şi Cirrus), emise de instituţiile financiare din Europa, în creştere cu 4,7%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2009.
Posesorii europeni de carduri şi-au putut folosi cardurile MasterCard în 8,9 milioane de locaţii de acceptare din regiune şi 30,2 milioane de locaţii în toată lumea.
Marca Maestro a apărut pe 303 milioane de carduri. Consumatorii pot plăti la POS cu cardurile Maestro în 7,1 milioane de locaţii ale comercianţilor din Europa şi 12,3 milioane din toată lumea.
„În primul trimestru din 2010 am lansat un program pilot MasterCard PayPass™, împreună cu BRD-GSG, şi suntem încrezători că tot mai mulţi posesori de carduri vor adopta această metodă de plată convenabilă şi rapidă pentru cumpărăturile lor de mică valoare. Pe segmentul premium, am susţinut emiterea cardului Platinum MasterCard de la Intesa Sanpaolo Bank şi am lansat MasterCard Elite. Acest program oferă experienţe unice posesorilor de carduri premium MasterCard, care pot beneficia de privilegii şi discount-uri speciale la comercianţii parteneri”, a spus Denisa Mateescu, General Manager pentru România şi regiunea Balcanilor, MasterCard Europe.




Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite