Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> Comunicatii >> Stiri si comunicate

Valoris: telemarketing-ul poate readuce clienții inactivi

10 Mai 2010



Pe fondul cresterii stocurilor si a scaderii vanzarilor, toate companiile auto au avut de suferit atat in anul 2008 cat si in 2009. Pentru a se mentine in aceasta perioada, fiecare a trebuit sa inoveze in materie de oferte: reduceri, servicii post vanzare, client service. Clientul Valoris, un important dealer auto din Bucuresti, a venit cu o strategie de reactivare a clientilor inactivi pe componenta de service. Pentru implementarea acestei actiuni s-a decis externalizarea serviciilor catre o companie cu experienta dovedita in managementul relatiilor cu clientii. Campania s-a desfasurat in luna martie 2010 iar rezultatele cantitative ale proiectului au aratat ca peste 70% din clientii contactati au ascultat oferta clientului Valoris. Din totalul clientilor inactivi, 39% au reactionat pozitiv fata de ofertele prezentate de delaerul auto si au revenit in service.


Parteneriatul cu Valoris Center a avut ca obiectiv dezvoltarea si realizarea unei campanii de telemarketing cu scopul de a recastiga clientii inacivi de mai bine de 2 ani, de a-i convinge sa revina in service, dar si de a identifica motivele pentru care, o parte dintre ei renuntasera la service-ul oferit de clientul Valoris. Succesul campaniei de telemarketing pentru clientul Valoris, important dealer auto din Bucuresti, demonstreaza ca exista instrumente inteligente prin care oamenii sa fie adusi din nou showroom, este necesara doar o adaptare a acestora pentru specificul fiecarei companii in parte.


Studiu Valoris Telemarketing



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite