Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Technology >> Mobile >> Stiri si comunicate

Specialiștii români în marketing mobil își fac asociație

13 Mai 2010



Creșterea numărului de utilizatori de telefonie mobilă și dezvoltarea tehnologiei fac astăzi din telefonul mobil un canal propice dezvoltării unor campanii de marketing și advertising complexe. Acest nou canal de comunicare facilitează o interacțiune rapidă și eficientă între clienții/utilizatorii de produse și servicii și brandurile pe care le reprezintă acestea. Pornind de la potențialul pe care îl promite mediul mobil in România, un grup de inițiativă format din companii active în domeniu a creat Asociația de Marketing Mobil din România.


Mobile Marketing Asociation
Membrii fondatori ai asociației sunt reprezentanți ai operatorilor de telefonie mobilă, ai regiilor de publicitate pe telefonul mobil, ai publisherilor în domenul mobil, ai companiilor specializate în marketingul mobil și aplicații pentru telefonul mobil, precum ARBOinteractive, F5 Xmedia, Hitmail, Syscom Digital, Splendid Media, Vodafone, Voxline Communication.


Infiintarea acestei asociatii va permite companiilor implicate in activitatile de marketing mobil sa intervina activ in modificarea cadrului legislativ care poate influenta dezvoltarea industriei de marketing mobil. De asemenea, pentru a beneficia de progresele implementate la nivel international in domeniul marketingului mobil, asociatia isi propune afilierea la Mobile Marketing Association, organismul international recunoscut. Asociatia isi propune sa contribuie la dezvoltarea pietei locale de marketing mobil in asa fel incat aceasta sa capete dimensiuni semnificative pentru toti cei implicati in astfel de activitati si sa aduca beneficii atat pentru brandurile care folosesc marketingul mobil cat si pentru consumatori.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite