Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> CRM >> Stiri si comunicate

Deutsche Telekom implementează Oracle Siebel CRM

18 Mai 2010



Deutsche TelekomGrupul Deutsche Telekom, client Oracle începând din 2001, a investit în Oracle Siebel CRM ca platformă standard pentru următoarea generaţie a strategiei de relații cu clienții a companiei. Prin această decizie se va micşora costul gestiunii celor 120 de milioane de clienţi pe care companiile din cadrul grupului îi au în Europa. Oracle Siebel CRM este planificat să fie implementat în Germania şi în restul companiilor din grup în decurs de cinci ani. Proiectat în scopul menţinerii şi creşterii unor relaţii profitabile cu clienţii, Oracle Siebel CRM va permite Deutsche Telekom să gestioneze mai bine toate operaţiunile în care sunt implicaţi clienţii companiei şi să maximizeze creşterea veniturilor şi a profiturilor.


Prin integrarea sistemelor de gestiune a clienţilor, a vânzărilor şi a inventarului într-o platformă uşor de folosit, angajaţii grupului vor avea o viziune imediată a tuturor interacţiunilor clientului, oferind astfel aceeaşi experienţă a serviciilor disponibile clienţilor prin toate modalităţile de abordare a acestuia (call center, punct de vânzare sau portal online pentru clienţi). Toţi angajaţii grupului Deutsche Telekom din Europa vor dispune de informaţiile necesare pentru a oferi clienţilor servicii superioare şi personalizate. Personalul din call centere va avea acces în timp real la informaţii despre necesităţile, interesele şi interacţiunile anterioare ale clientului cu grupul – înlesnind astfel oportunităţi crescute de up-selling şi cross-selling prin intermediul unor oferte mai adaptate.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite