Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Educatie >> Stiri si comunicate

Istorii ale comunicării în pripă

27 Mai 2010




Exemple de eşecuri în comunicare sunt multiple şi în Occident. Remus Pricopie a amintit de o campanie a Băncii Mondiale, care a susţinut un proiect de dezvoltarea a învăţământului în ţările musulmane prin construirea de noi şcoli şi de locuinţe pentru profesori – în programe destinate creşterii gradului de alfabetizare în rândul femeilor. S-au investit milioane, iar Programul a eşuat. Specialiştii „au uitat” că publicul ţintă al campaniei de promovare a învăţământului pentru femei erau de fapt bărbaţii. Aceasta întrucât femeile musulmane se supun deciziei tatălui sau a soţului, sub al cărui acoperiş locuiesc. De atunci Banca Mondială a inclus ca obligatoriu în proiectele sale un capitol de Comunicare. Încă se mai greşeşte, uitându-se de această parte importantă în politică, unde orice măsură care atinge vieţile oamenilor trebuie puternic susţinută, înaintea aplicării de comunicare făcută profesionist. Ori politicienii adoptă măsuri (legi) şi apoi încearcă argumentarea publică a acestora, de cele mai multe ori generând nemulţumiri în masă.




Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite