Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> CRM >> Stiri si comunicate

ASF caută 20 de parteneri pentru AnytimeCRM

29 Mai 2010



Marian Stirbescu ASFAdvantage Software Factory (ASF), companie românească specializată pe dezvoltarea de aplicaţii de management al relaţiei cu clienţii, mizează pe o rețea de distribuție formată din 20 de parteneri pentru sistemul integrat de management al relaţiilor cu clienţii AnytimeCRM până la finele anului. Extinderea lanțului de parteneri are ca scop creşterea vânzărilor la nivel naţional şi acoperirea mai eficientă a pieţei locale de soluţii CRM. Oficialii ASF estimează până la sfârşitul anului vânzari de circa 350.000 de euro din comercializarea AnytimeCRM, față de 100.000 de euro în 2009, ceea ce va reprezenta 16% din cifra de afaceri ASF de 2,2 milioane prognozată pentru 2010 (în creştere cu 10% fata de 2009). Oficialii companiei apreciază că peste 70% din vânzările soluției CRM vor fi realizate de distribuitori. În funcţie de versiune, număr de utilizatori şi complexitatea proceselor, plaja de cost pentru AnytimeCRM porneşte de la câteva mii de euro pentru firme mici şi poate ajunge la câteva zeci de mii pentru companiile medii. O variantă a aplicaţiei este ofertată si în regim de închiriere, cu prețuri începând de la 25 de euro pe lună pentru un utilizator.


În acest moment, Advantage Software Factory are 6 parteneri pentru soluţia AnytimeCRM din Bucureşti, Piteşti, Botoşani şi Timişioara şi mizează pe câştigarea a înca 14 până la sfârşitul acestui an. Partenerii actuali AnytimeCRM sunt Axioma Solutions, Duocom, Euro-Testing Software Solution, PRODINF Software, Rezolv IT şi Rheal. ASF oferă trei metode de parteneriat de distribuţie destinate companiilor IT şi de consultanţă. Astfel, companiile interesate pot deveni parteneri comerciali prin comercializarea Anytime Mini şi Anytime Professional, parteneri de implementare prin comercializeaza şi implementare tuturor variantelor de AnytimeCRM, dar şi parteneri de tehnologie prin crearea şi livrarea împreuna cu ASF a soluţiilor complementare AnytimeCRM.


Companiile partenere au ocazia de a testa soluţia CRM dezvoltată de ASF în mod gratuit, prin primirea unei licenţe la semnarea contractului. De asemenea, echipele de vânzări ale partenerilor primesc traininguri gratuite de administrare şi utilizare a aplicaţiei, de vânzarea a AnytimeCRM şi de instalare şi dezvoltare. AnytimeCRM este o soluţie de creşterea vânzărilor şi îmbunătăţire a relaţiei cu clienţii care ajută departamentele de vânzări şi suport să atragă clienţi noi şi să extindă vânzările la cei existenţi, în condiţiile scăderii costurilor de operare şi oferirii unor servicii de calitate.




Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite