Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

CG&GC consolidează sistemul IT&C al Primăriei Buzău

09 Iunie 2010



CornelvGiurgea CG&GCCG&GC IT a început consolidarea nodului electronic al Primăriei Municipiului Buzău pentru realizarea extinderii şi asigurării interoperabilităţii serviciilor de eGuvernare şi eAdministratie la nivelul municipiului Buzău. Această nouă implementare face parte din strategia de informatizare demarată de Primăria Municipiului Buzău în 2006-2007 şi are că obiectiv realizarea extinderii şi asigurarea interoperabilităţii serviciilor de eGuvernare şi eAdministratie, la nivelul aparatul de specialitate şi la nivelul unităţilor subordonate. Proiectul va permite asigurarea de servicii către cetăţeni, făcând posibilă în viitor şi achitarea taxelor şi impozitelor online.

Prima etapă a acestei strategii a fost demarată în 2008, prin implementarea unui pachet software integrat pentru modernizarea şi automatizarea activităţii din cadrul instituţiei şi eficientizarea procesului de management al relaţiei cu cetăţenii. Implementarea soluţiilor de eGovernment la nivelul Primăriei Buzău a atras în mod natural nevoia alinierii unităţilor subordonate pentru eficientizarea întregului apărat de administraţie publică a localităţii, pentru un sistem mai bun de raportare şi bugetare îndeplinind premisele transformării municipiului Buzău în "Buzaul Digital”.

Valoarea proiectului de consolidare a nodului electronic este de 3.432.000 de Ron din care 98% sunt fonduri europene atrase prin Fondul European de Dezvoltare Regională, POS-CCE, Axa prioritară III, în baza contractului încheiat cu Ministerul Comunicațiilor și Societații Informaționale.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite