Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Technology >> Diverse >> Stiri si comunicate

Office 2010, nou semn că Microsoft se reinventează

10 Iunie 2010



Săptămâna viitoare are loc lansarea comercială a Office 2010, al doilea produs Microsoft care primește review-uri extrem de pozitive după lansarea cu succes a Windows 7 în toamna anului trecut. Produsele noi, mai eficiente, stabile și care nu dau bătăi de cap utilizatorului sunt văzute de analiști ca semnale că gigantul sotware american și-a învățat lecția și acum pune pe primul loc experiența clientului, așa cum ar fi normal în orice companie. Lansarea vine după ani de probleme, în care Windows Vista și alte produse au afectat reputația Microsoft.



Office 2010, care nu este un produs revoluționar, ci mai degrabă o îmbunătățire clară a versiunilor anterioare, reușește să aducă funcționalități suplimentare fără să devină prea complicat de utilizat și în plus reușește cu varianta online să concureze cel mai puternic rival al companiei, Google. Această competiție se extinde de la domeniul online la telefoane mobile, la aplicațiile Office și urmează anul acesta să vedem primul sistem de operare competitor cu Windows care poate câștiga teren rapid, Google Chrome.


Pachetul de aplicații Office online nu este tocmai gratuit, versiunea pentru consumatori, oferită prin Windows Live, nu va putea fi folosită legal de companii. Acestea vor avea nevoie de licențe speciale pentru Windows Live și de asemenea de SharePoint, care are un preț de licență de la 4.100 de dolari în sus. Cea mai ieftină licență de Office rămâne cea de 149 de dolari, care include și instalarea aplicației propriu zise.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite