Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Technology >> Diverse >> Stiri si comunicate

ZebraPay: afacerea cu terminale de plată crește

15 Iunie 2010



ZebraPay, compania care furnizează în sistem de franciză terminale de plată pentru achitarea facturilor sau reîncărcarea conturilor GSM prepaid, estimează că media încasărilor zilnice pentru fiecare aparat va ajunge la 100 de euro până la finele acestui an. În ceea ce priveşte evoluţia pieţei de plăţi la terminale instant, oficialii ZebraPay preconizează că în următorii 3 ani media încasărilor zilnice va ajunge la 150 de euro pentru fiecare aparat. Până la sfârşitul acestui an rețeaua ZebraPay va cuprinde peste 1.000 de terminale, pentru ca în următorii 5 ani să ajungă la 7.800 de astfel de aparate în întreaga ţară.


Radu Ciorbea, ZebraPayNoua tehnologie de plată va veni în întâmpinarea utilizatorilor de cartele telefonice prepaid şi a celor care doresc o metodă simplă şi rapidă de plată a facturilor de utilităţi. “Ponderea încasărilor prin terminalele ZebraPay va fi asigurată în proporţie de 80% de reîncărcările prepaid iar diferenţa de 20% va fi acoperită de plata facturilor, vânzarea de bilete sau de alte produse”, apreciază Radu Ciorbea, director general al companiei.


Potrivit estimărilor ZebraPay, în acest moment, în România media încărcărilor de cartele telefonice este de 5 euro lunar, pe o piaţă prepaid care va ajunge în 2010 la 1 miliard de euro. Nici piaţa de utilităţi nu este de neglijat, ea având o valoare de 5,8 miliarde de euro. ZebraPay estimează, de asemenea, că cele mai mari încasări vor fi generate de terminalele amplasate în zonele cu trafic intens, precum cele instalate în staţiile de metrou, centre comerciale sau universităţi. Oficialul consideră că, şi în ceea ce priveşte plăţile la terminalele instant, România este o piaţă de cash: „Preconizăm că 80% dintre românii care vor folosi terminalele noastre vor alege plata cash, doar 20% fiind ponderea plăţilor cu cardul.


Pentru anul în curs ZebraPay mizează pe o cifră de afaceri de 20 de milioane de euro, pentru ca în cinci ani business-ul companiei să depăşească 420 de milioane de euro.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite