Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Parteneriat Crescendo - Valoris pentru solutiile Microsoft

21 Iunie 2010



Casa de solutii Crescendo a ales Valoris Center ca partener pentru campania de prezentare a solutiilor Microsoft Romania din portofoliu. Campania de Telemarketing initiata de Microsoft si Crescendo are ca scop popularizarea solutiilor necesare oricarei organizatii pentru a-si atinge obiectivele de business, si ofera posibilitatea testarii gratuite a suitei de aplicatii Microsoft: Microsoft Exchange pentru e-mail, Microsoft Office Communication Server & Live Meeting pentru mesagerie instantanee si conferinte online, Microsoft SharePoint pentru gestionarea fluxului informational si colaborare in partajarea documentelor si Microsoft CRM pentru a avea o imagine completa asupra interactiunilor cu clientii.
Call CenterAstfel, prin intermediul solutiilor oferite companiile isi pot unifica tot ceea ce inseamna comunicatii, pot spori productivitatea prin mesaje vocale, e-mail-uri si video conferinte; iar prin solutiile integrate de business, Microsoft Dynamics CRM si Share Point, se poate optimiza activitatea, indiferent de dimensiunea sau specificul organizatiei.
Campania de telemarketing este sustinuta de specialistii Casei de solutii Crescendo care asigura configurarea userilor, iar testarea se face online pe serverele Microsoft. Prin intermediul Valoris Center, clientii pot opta pentru testarea uneia sau mai multor solutii pentru o perioada de 30 de zile.
“Ne felicitam pentru ca am ales Valoris Center ca partener in acest proiect. Colaboram de mai multa vreme si am cladit o relatie parteneriala, bazata pe incredere. Experienta, proactivitatea si flexibilitatea sunt conditii esentiale pentru succesul unei astfel de campanii de telemarketing. Principalele beneficii vizate pe termen scurt sunt: sa oferim informatii corecte, in timp real, unui numar cat mai mare de potentiali clientisa optimizam fluxurile de informatie specifice prin externalizare la nivel operational , astfel incat sa mentinem focusul echipei noastre pe core business. Impreuna adaugam maximum de valoare, in fiecare interactiune cu potentialii clienti.” Marius Tulea, General Manager Casa de solutii Crescendo.
“Cel mai important lucru pentru noi este sa intelegem repede si exact asteptarile clientului astfel incat sa ne organizam eficient pentru a raspunde cerintelor sale. Campania initiata de Crescendo si Microsoft este cu atat mai interesanta si provocatoare, cu cat publicul tinta este unul pretentios si bine documentat. De aceea, succesul campaniei, inca de la inceputul ei, ne indreptateste sa asteptam rezultate excelente la a doua etapa a proiectului nostru, cea de generare de leaduri.” Cristina Man, director general, Valoris Center.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite