Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Managerial Tools >> Outsourcing >> Stiri si comunicate

Ness: contract de outsourcing de 4 mil. $ īn Israel

22 Iunie 2010



Ness Technologies, furnizor de soluții și servicii in domeniul IT, a câștigat un contract de outsourcing pe o perioadă de patru ani, având ca obiect furnizarea în regim non-stop de servicii de help desk pentru Clalit Health Services, cea mai mare organizație de management a serviciilor de asistență medicală din Israel și una dintre cele mai mari din lume. Contractul are o valoare de aproximativ 4 milioane USD și include opțiunea de extindere pentru o perioadă de încă patru ani.


Ness va oferi serviciile care fac obiectul contractului prin intermediul centrului său, IT Client Service Center, care este localizat în cadrul Ness și care va funcționa după un model de măsurare a performanței la ieșire, stabilit în conformitate cu standardul agreat pentru nivelul serviciilor (SLA). Centrul va deservi miile de angajați ai Clalit și va constitui un punct unic de contact al diviziei IT Clalit pentru toate locațiile Clalit, 14 spitale și 8 districte, ca și pentru toate farmaciile private care colaborează cu Clalit. Centrul va oferi o gamă variată de soluții de suport, inclusiv suport la nivel de expert pentru aplicații unice din zona healthcare, precum și suport pentru erori hardware. Centrul, în conformitate cu modelul nou agreat de funcționare, va fi operat de către Unified Reference and Delivery (URD) Center al Ness Technologies, cel mai mare centru de help desk din Israel, care deservește clienții de outsourcing.


“Ness Technologies ne-a oferit servicii de suport încă din anul 2002 și s-a dovedit a fi unul dintre cei mai fiabili și de încredere parteneri ai Clalit” a afirmat Yehiel Gepner, Chief Information Officer în cadrul Clalit Health Services. “Adjudecarea de către Ness a acestei noi licitații și tranziția la un model nou ne va ajuta să funcționăm cu un nivel și mai ridicat de eficacitate, permițându-ne să ne deservim clienții în cel mai bun mod cu putință.”


“Centrul URD al Ness are reputația că furnizează servicii de suport de cea mai bună calitate utilizatorilor IT din diverse organizații și corporații, preluând un million de apeluri pe an de la mai mult de 100,000 de utilizatori finali,” a spus Effi Kotek, Președinte al Ness Israel. “Centrul s-a certificat de curând ISO/IEC 20000 – cel mai înalt standard din lume destinat în special managementului serviciilor IT – și funcționează în conformitate cu metodologia Information Technology Infrastructure Library versiunea 3, cunoscută și ca ITIL V3, pentru a asigura implementarea optimă a serviciilor.”



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite