Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

LinkedIn plănuiește achiziții, lansează versiunea mobilă

22 Iunie 2010



Jeff Weiner, CEO LinkedInDupă o perioadă mai lungă de tăcere, oficialii LinkedIn, cel mai mare site de relații sociale pentru zona de business, au anunțat noi inițiative pentru a crește audiența site-ului și voaloarea oferită utilizatorilor. Jeff Weiner, director executiv LinkedIn (foto), a declarat că are în plan achiziții de rețele sociale competitoare și de asemenea va lansa o versiune mobilă a site-ului, pentru ca pagina să fie mai ușor de accesat pe terminalele smartphone. De asemenea, o serie de funcții noi ar putea fi adăugate pe site, pentru a-l face mai relevant în competiția cu Facebook.


În acest moment, pe lângă conexiunile de business, LinkedIn a devenit unul dintre cele mai utilizate platforme pentru recrutare și găsirea de noi locuri de muncă, spun oficialii companiei. De asemenea, baza mare de utilizatori, 70 de milioane, a făcut ca site-ul să fie atractiv pentru companiile specializate în cercetarea pieței. Spre deosebire de competitorii care au tot făcut concedieri, LinkedIn va angaja înca 900 de oameni în 2010, spune directorul executiv al companiei.


Jeff Weiner a intrat în echipa LinkedIn în decembrie 2008 și a fost numit CEO în iunie 2009. Fost vicepreședinte Yahoo, Weiner are ca scop principal să țină competiția la distanță și în special Facebook. Weiner a declarat de asemenea că a primit numeroase oferte de achiziție, mai ales din zona bancară, iar de aceea se gândește să listeze compania la Bursă. Deocamdată, LinkedIn are suficiente fonduri, spune el, circa 76 de milioane de dolari de la fondurile de investiții, pe care îi ține în bancă, pentru achiziții și investiții noi.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite