Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Divizia consultanţă AnytimeCRM ajută Pluriva să fructifice oportunităţile din piaţă

24 Iunie 2010




5. Cum au fost primite intern aceste schimbări? Mă refer atât la management, cât şi la angajaţi şi parteneri.

Prin cursurile susţinute pentru angajaţii Pluriva, aceştia au aflat despre recomandările AnytimeCRM direct de la prima sursă. Ne-a fost uşor, apoi, să creăm un nou set de reguli, pe baza consultanţei primite. Managementul Pluriva, ca parte activă în procesul de consultanţă pe zona de sales, a primit deschis recomandările AnytimeCRM.


6. Cum a decurs colaborarea cu Divizia de Consultanţă AnytimeCRM?

Foarte bine! Cei de acolo sunt oameni care înţeleg foarte bine mecanismul unui business complex, cum este al nostru şi discută doar pe baza unor date reale. Carisma celor care au susţinut cursurile a asigurat participarea cu interes a angajaţilor Pluriva.


7. Care consideraţi că sunt beneficiile concrete obţinute până în acest moment?

În urma colaborării cu cei la AnytimeCRM, Pluriva a obţinut următoarele beneficii: triplarea ratei de achiziţie de clienţi noi, creşterea vizibilităţii în rândul publicului vizat, obţinerea unui nou ton al comunicării externe, mai matur, păstrând, în acelaşi timp, standardul ridicat al serviciilor Pluriva aşteptate de clienţi.



Marian Ştirbescu

Sales & Marketing Manager - Advantage Software Factory
sales@anytimecrm.ro
www.asf.ro



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite