Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> CRM >> Stiri si comunicate

Misoft lansează Mediacore CRM 3.0

28 Iunie 2010



Construit ca un instrument intuitiv şi adaptabil fiecărei afaceri, Mediacore CRM reuneşte într-o singură bază de date informaţiile legate de clienţi, eliminând timpul pierdut pentru căutarea acestora şi/sau pierderea lor. În momentul în care clientul interacţioneaza cu diversele departamente ale companiei, acesta va avea impresia unei structuri profesioniste şi sincronizate. Oferind mediului de afaceri o platformă eficientă pentru gestionarea relaţiilor cu clienţii şi a proceselor de marketing şi vânzări, misoft systems anunţă lansarea versiunii 3.0 a soluţiei informatice Mediacore CRM. Experienţa implementărilor anterioare şi feedback-ul clienţilor au avut un rol determinant în conturarea de noi funcţionalităţi şi ajustarea celor existente. Mediacore CRM s-a transformat astfel într-un instrument practic de lucru în cadrul departamentelor de marketing şi vânzări permiţând gestionarea eficientă a informaţiilor şi interacţiunilor cu clientii.


Iulian Iuga, misoft systemsIntroducerea modulului BI (Business Inteligence) în noua versiune face posibilă raportarea inteligentă a informaţiilor în timp real într-o manieră grafică, agregarea de date şi analiza comparativă a acestora.
Potrivit lui Paul Hrimiuc, business solution consultant misoft systems, noua versiune oferă managerilor o imagine completă a ciclului de vânzare din trei perspective: analiza comparativă cu perioadele anterioare, vizualizarea în timp real a oportunităţilor de vânzare şi realizarea de previziuni în vederea estimării încasărilor. Prelucrarea datelor legate de clienţi şi vânzări utilizând raportarea grafică, permite analiza modelelor de comportament ale acestora şi ajustarea strategiilor în vederea creşterii vânzărilor.Fluiditatea în comunicarea internă şi externă, cunoaşterea aprofundată a clienţilor, organizarea acţiunilor de prospectare, vânzare şi revânzare, precum şi punerea în aplicare a campaniilor de marketing, recomandă Mediacore CRM 3.0 drept un instrument de lucru perfect adaptat nevoilor companiilor româneşti.


Cea mai recentă versiune a soluţiei informatice Mediacore CRM permite companiilor să analizeze informaţii din orice sferă a organizaţiei, să încorporeze în procesul decizional date privind vânzările şi veniturile estimate. Aceste aspecte sunt cu atât mai importante cu cât mediul de afaceri românesc, aflându-se într-o continuă transformare, are nevoie de repere exacte pentru a funcţiona optim. Din acest motiv vă recomandăm Mediacore CRM 3.0, soluţia informatică pentru managementul relaţiei cu clienţii, dezvoltată special pentru companiile româneşti, a declarat Iulian Iuga, managing director misoft systems.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite