Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Altele >> Stiri si comunicate

Studiu: creșterile de productivitate, legate de divertisment

08 Iulie 2010



Conform cu un studiu realizat de IDG pentru HP, Campionatul Mondial de Fotbal din Africa de Sud ar putea oferi un impuls economic neaşteptat pentru sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM) din întreaga Europă. În unrma cercetărilor întreprinse asupra comunităţii europene regionale a IMM-urilor, mai mult de jumătate dintre respondenţi pretind că lucrează mai eficient şi mai eficace în dimineaţa de după o victorie a echipei naţionale de fotbal. Sondajul – desfăşurat în faza grupelor Cupei Mondiale – a confirmat faptul că Regatul Unit şi Tările de Jos generează cele mai mari creşteri (cu 63%, respective 62%) ca urmare a victoriei obţinute de echipa naţională de fotbal. În mod implicit, aceste două ţări înregistrează şi cele mai ridicate niveluri de eficienţă la locul de muncă în dimineaţa de după victorie.


Cu toate acestea, majoritatea germanilor au recunoscut că au fost mai puţin eficienţi în dimineaţa de după victoria naţionalei lor de fotbal (doar în proporţie de 47% fiind mai eficienţi), lucru care ar putea sugera faptul că – în termeni pur economici – o victorie pentru olandezi sau spanioli (care sunt mai eficienţi în proporţie de 56%) ar putea fi cel mai de dorit rezultat al Campionatului Mondial de Fotbal. Sondajul a fost realizat ca parte a campaniei HP “Laser Jet Te Răsplăteşte”, subliniind un aspect, adesea rămas necunoscut, acela al valorii pe care imprimanta HP LaserJet o aduce IMM-urilor din întreaga lume de peste 25 de ani.


Africa de Sud



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite