Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Technology >> Diverse >> Stiri si comunicate

Aldata: soluție pentru promoții bazate pe reduceri

20 Iulie 2010



Aldata Solution, furnizor principal de soluţii software pentru industria de retail, a anunțat astăzi disponibilitatea aplicației Aldata pentru organizarea perioadelor de reduceri, o nouă soluție tehnologică care permite retailerilor să prezică cu exactitate cererile de promovare bazate pe reduceri și să se pregătească mai bine pentru a răspunde nevoilor clienților. Aldata a anunțat, de asemenea, un webinar complementar focusat pe aceste strategii, prezentat de către Mike Griswold, vicepreședinte Gartner Research și Team Leader și Brendan Lowe, senior vicepresedinte pentru Serviciile Globale Aldata.
reduceri
Gama de produse Aldata reprezintă un sistem integrat pentru marchandising și lanțul de aprovizionare, care ajută retailerii să-și reducă costurile si să crească semnificativ eficiența și profitul. Noua aplicație îmbină previziunile tradiționale cu cele promoționale, pentru a permite retailerilor să asigure serviciile cele mai bune în perioadele de reduceri. Spre deosebire de abordarea tradițională a strategiei de reduceri, noul modul Aldata ia în calcul canale specifice, magazine și tipuri de comportament. Astfel, strategia este mult mai precisă și permite retailerilor să aiba un control mult mai eficient asupra inventarului.


Brendan Lowe, Senior Vicepreședinte pentru Serviciile Globale Aldata: ,,Mulți retaileri își bazează activitatea pe o singură abordare, care nu furnizează o viziune holistică a informațiilor solicitate. Din această cauză, ei nu reușesc să anticipeze de fiecare dată provocările iminente și trec cu vederea oportunități importante. Cu ajutorul strategiei integrate de reducere a prețurilor, retailerii pot înțelege și planifica mai bine perioadele promoționale pentru a reduce lipsa de pe stoc sau supraaglomerarea acestuia și pentru a crește eficiența inventarului și a controla costurile, în timp ce loialitatea clientului devine mai puternică.”


Beneficiile soluțiilor Aldata pentru organizarea perioadelor de reduceri sunt ambițioase. Cu ajutorul noului modul, retailerii pot să-și maximizeze nivelul serviciilor pentru perioadele de reduceri, să-și îmbunătățească procesele de reaprovizionare și să analizeze piața pentru a prezice cu exactitate cererile viitoare, luând în considerare produsele care le înlocuiesc pe cele existente sau produsele din aceeași gamă.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite