Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> CRM >> Stiri si comunicate

Forrester apreciază pozitiv soluția CRM de la SAP

21 Iulie 2010



Forrester Research, una dintre cele mai cunoscute companii de cercetare de piaţă în domeniul tehnologiei, a confirmat poziţia de lider a soluţiei SAP CRM 7.0 (Customer Relation Manager) în cel mai recent studiu al său, intitulat The Forrester Wave: CRM Suites For Large Organizations, care a cuprins 18 soluţii de la producători diferiţi. Soluţia CRM 7.0 de la SAP permite o utilizare mai uşoară cu ajutorul interfeţei web, în timp ce asigură durate şi costuri de implementare mai mici, respectiv costuri totale de deţinere îmbunătăţite, performanţe remarcate de Forrester. „Odată cu lansarea SAP CRM 7.0, compania oferă un produs complex pentru managementul vânzărilor, al marketingului si al serviciilor dar şi managementul partenerilor”, se arată în argumentaţia din raportul Forrester.
SAP
„Gestiunea eficientă a oportunităţilor de vânzări existente pe piaţă şi a clienţilor reprezintă în momentul de faţă cel mai important lucru pentru o companie din România. Cu ajutorul unei soluţii performante de tip CRM se poate maximiza eficienţa interacţiunii cu fiecare client”, a declarat Valentin Tomşa, director general SAP România. Raportul Forrester remarcă faptul că strategia SAP se concentrează pe furnizarea acelei tehnologii care să permită companiilor să atingă excelenţa operaţională în toate activităţile ce implică relaţia cu clienţii. „Compania oferă de asemenea un nou pachet de servicii şi aplicaţii, denumit Rapid Deployment of SAP CRM, care asigură o perioadă rapidă de implementare de 6-8 săptămâni a acelor funcţionalităţi esenţiale de vânzări, marketing şi servicii”, se arată în raportul Forrester, care subliniază în repetate rânduri calitatea interfeţei de utilizare.



Tags: CRM, SAP, studiu, Forrester

Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite