Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> Comunicatii >> Stiri si comunicate

Valoris: creștere de 25% în primul semestru al 2010

28 Iulie 2010



Cristina Man, ValorisValoris Center, compania romaneasca care acopera intreaga paleta de servicii asociate activitatii de call center, anunta cresterea cifrei de afaceri pe semestrul 1 al anului cu 25% fata de perioada similara a anului trecut. Valoris Center, specializata in servicii inbound si outbound, a realizat o cifra de afaceri de 500.000 euro in primele sase luni ale anului, comparativ cu 450.000 dolari in perioada similara din 2009. Valoris Center, estima la inceputul anului o cresterea a cifrei de afaceri de 25% pentru anul in curs, valoare peste estimarea de crestere a pietei de Call Center din Romania. Infiintata la finalul anului 2006, Valoris a inregistrat o crestere accelerata, ajungand in prezent la aproape 200 de angajati.


Suntem multumiti sa anuntam la jumatatea anului atingerea tintei de crestere de 25% previzionata pentru anul 2010. Investitiile continue in marketing, training si tehnologie au dat roade si ne-au adus proiecte noi. Speram ca si finalul de an sa continue in acelasi ritm sustinut si la sfarsitul lui 2010 sa putem anunta atingerea sau depasirea tintei de crestere stabilite. Cristina Man, Director General, Valoris Center.


De asemenea, Valoris Center se afla in proces activ de recrutare, cautand mai ales agenti call center pentru proiecte complexe outbound. Compania si-a marit echipa cu 30 de oameni in anul 2010, iar in contextul cresterii numarului de proiecte, procesul de recrutare continua.


Pe termen mediu, Valoris Center ia in calcul si accesarea unor fonduri europene pentru cresterea competitivitatii, tintind piete noi.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite