Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Panasonic anunta la IFA parteneriatul cu Ubisoft pentru jocuri 3D

07 Septembrie 2010



Panasonic si Ubisoft au încheiat un parteneriat la nivel tehnic cu intentia de a le oferi consumatorilor cele mai reusite experiente 3D în materie de divertisment digital. Colaborarea dintre Panasonic si Ubisoft va avea ca scop dezvoltarea unei serii de jocuri 3D si a mai multor aplicatii conexe pentru televiziune, care se vor realiza prin intermediul platformei Panasonic IPTV.


Panasonic a prezentat în premiera mondiala, la târgul de electronice IFA de anul acesta, jocul Shaun White Skateboarding în format 3D. Acesta va rula la standul Panasonic, iar vizitatorii vor avea oportunitatea de a experimenta tot aici si jocul Tom Clancy Ghost Recon Future SoldierTM în versiune 3D.
Ubisoft a ales Panasonic ca principal promotor al jocurilor Shaun White Skateboarding si Tom Clancy’s Ghost Recon Future Soldier datorita dispozitivelor sale audio-video de înalta performanta.


“Este o onoare sa colaboram cu Panasonic. Si-au confirmat statutul de lideri prin televizoarele cu plasma pe care le-au creat, acestea fiind singurele de pe piata cu cel mai scurt timp de raspuns si cea mai înalta calitate a imaginilor în miscare. Toate acestea le vor asigura jucatorilor pasionati o experienta a jocurilor 3D desavârsita. Prin acest parteneriat, Ubisoft si Panasonic vor oferi utilizatorilor o interactivitate fara precedent, chiar în sufrageriile lor. Efortul depus de echipa Ubisoft si Panasonic R&D se va reflecta în calitatea jocurilor, care vor fi dezvoltate împreuna de la primele idei si pâna la cel mai mic detaliu”, spune Geoffroy Sardin, Chief marketing & Sales officer la Ubisoft.


Noua seria de jocuri 3D va fi realizata de catre Ubisoft si valorificata de catre Panasonic cu ajutorul inovatoarelor tehnologii 3D pentru acasa, dezvoltate de catre compania nipona.
Parteneriatul dintre Panasonic si Ubisoft reflecta, înca o data, importanta pe care divertismentul 3D o detine în strategia Panasonic de dezvoltare a continutului 3D, fie ca este vorba despre transmisiuni, filme sau jocuri.


“Panasonic a dezvoltat o strategie în privinta continutului 3D care se axeaza pe patru mari directii: difuzare, filme, continut creat de utilizatori si jocuri. În ceea ce priveste jocurile, Panasonic si Ubisoft si-au unit fortele pentru a livra utilizatorilor o experienta a jocurilor 3D asa cum nu au mai trait niciodata. De altfel, compania Panasonic a fost mereu inovatoare în privinta tehnologiilor, iar de aceasta data aduce o noua perspectiva asupra divertismentului pentru acasa prin jocurile 3D. Împreuna cu Ubisoft, ne-am propus sa transformam jocurile video 3D într-o distractie fara precedent”, completeaza Fabien Roth, General Manager TV Panasonic Marketing Europe.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite