Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

ServIT asigura asistenta tehnica IT&C pentru IMM

20 Mai 2005



Cu ocazia CERF, compania ServIT a prezentat serviciul ServIT Helpdesk si solutii bazate pe aplicatii open source (Intranet by Lunix), pentru intreprinderi mici si mijlocii si pentru organizatii neguvernamentale.


Prin lansarea serviciului Helpdesk, ServIT vine in intampinarea firmelor si organizatiilor de marime mica si medie, pentru care nu se justifica operarea unui departament de suport tehnic propriu. Externalizarea serviciilor de suport tehnic si implementarea de solutii open source permite optimizarea costurilor si asigurarea eficientei sistemului informatic.


Peste 80% dintre organizatiile mici si medii din Romania nu dispun de departament informatic propriu si apeleaza la externalizarea asistentei tehnice pentru sistemul informatic. Astfel, devine tot mai important ca sistemul informatic si datele companiei sa fie disponibile si sa poata sustine implementarea de noi procese. De asemenea, securitatea datelor a devenit o problema stringenta pentru toate afacerile, indiferent de marime sau domeniu de activitate.


Pentru a putea face fata acestor provocari si pentru a utiliza cele mai bune practici din domeniu este necesara angajarea de personal calificat, realizarea de cursuri de pregatire, monitorizarea retelei si a securitatii sistemului informatic, realizarea de aplicatii software, de politici si proceduri de utilizare care sa asigure automatizarea si standardizarea proceselor organizatiei. Din punct de vedere al costului de infiintare si operare, a unui departament de suport tehnic propriu (Helpdesk), raportul optim dintre numarul de angajati cu pregatire de specialitate si numarul de utilizatori/statii de lucru este de 1 consultant la 50 de utilizatori.


Prin apelarea la centrul de suport tehnic operat de ServIT, se asigura remedierea disfunctionalitatilor aparute in maxim 24 de ore de la primirea sesizarii, daca nu sunt necesare operatiuni complexe de modificare a structurii sistemului informatic. ServIT Helpdesk elimina posibilitatea unor angajati sau colaboratori de a perpetua anumite disfunctionalitati ale sistemului informatic, pentru a-si diversifica activitatea, desi nu au o pregatire de specialitate, cu urmari neprevazute pentru buna functionare a sistemului, a activitatii organizatiei si a utilizarii eficiente a timpului alocat pentru activitatea de baza a personalului.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite