Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

SN Radiocomunicatii SA va reveni sub brand RADIOCOM

23 Mai 2005



Mircea Cazan, noul presedinte al SNRConsiderand un prilej potrivit, SN Radiocomunicatii SA. si-a anuntat la CERF 2005 noua identitate verbala si vizuala – RADIOCOM, ca parte a unui proces de rebranding planificat pentru a doua parte a acestui an. Scopul lansarii noului brand este de a dinamiza imaginea companiei pentru a intra in competitia cu ceilalti jucatori de pe piata de comunicatii.


„La fel ca si alte companii de stat, SN Radiocomunicatii atarna intr-un con de umbra, amortit de peste paisprezece ani care se poate regasi la orice nivel. Avem o perioada de o luna, un an sa ne pregatim, maxim 2007 – data care trebuie sa ne gaseasca privatizati”, ne-a declarat domnul Mircea Cazan, noul presedinte al SN Radiocomunicatii SA.


In portofoliul de servicii sunt incluse transmisiile de date, Internet, retele virtuale private, telefonie prin cartele preplatite si cabine telefonice proprii in punctele comerciale, comunicatii prin satelit sau broadcasting TV. Toate acestea insa nu pot fi regasite pe piata intrucat SNR detine o cota de piata nesemnificativa. „Deocamdata nu avem ce sa scoatem la privatizare. Ca baza tehnica suntem o mina de aur. Pana in urma cu 4-5 ani am fost unul dintre marii jucatori de pe aceasta piata. Inca mai suntem cu numele, insa nu a fost interes pentru a rentabiliza, nu exista o cultura organizationala pentru a merge pe profit”, a completat Mircea Cazan.


Compania isi propune dezvoltarea portofoliului de servicii in telecomunicatii si investitii importante in sectorul telefoniei, scopul final este de a obtine un loc important pe piata comunicatiilor din Romania.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite