Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> CRM >> Stiri si comunicate

Call Center Convention la a 13-a editie

11 Octombrie 2010



In cadrul celei de-a 13-a Call Center Convention care va avea loc pe data de 14 octombrie la Studio 44 din Viena, mai multi experti de talie internationala isi vor prezenta strategiile privind viitorul contactului cu clientii. Participantii din acest an pot obtine informatii cu privire la trendurile din domeniul call center din toata lumea pe tema "Markets in motion - Taking a look at customer care in Europe, Asia and America". În cadrul acestui schimb de experienta la nivel international, atentia se îndreapta dincolo de granitele Europei asupra domeniului call center si customer care din Asia si SUA.


Moderatorii evenimentului Call Center Convention de anul acesta sunt Dr. Hüseyin Gungor, Chief Customer Officer la Emotionalloyalty Consultancy, Olanda si Manfred Stockmann, presedintele Call Center Forum din Germania si vicepresedinte al Asociatiei Europene de Call Center ECCCO.


„La editia din acest an a evenimentului Call Center Convention speakerii si oaspetii nostri din întreaga lume îsi îndreapta atentia spre bransa Call Center si Customer Care din Europa, Asia si SUA. Noi oferim o privire asupra tendintelor si evolutiei diferitelor piete din întreaga lume si prezentam strategii si concepte de succes“, a declarat Margit Edelsbacher, Competence Call CenterEvent manager si organizatoare a celei de-a 13-a editii a Call Center Convention.


Al 5-lea CCC Special Award


Momentul culminant al serii celui de-al treisprezecelea eveniment Call Center Convention va fi din nou decernarea premiului CCC Special Awards catre o personalitate de seama a bransei. Anul trecut distinctia a fost inmanata doamnei Madalina Vilau, initiatoarea primului eveniment Customer Care Conference & Expo in Bucuresti.



Despre Call Center Convention


CCC Call Center Convention este organizata de Competence Call Center si are loc pentru a 13-a oara in Viena in Studio 44. CCC este un eveniment international al sectorului de Call Center si Customer Care si promoveaza schimbul de informatii si know-how intre experti internationali din industria de profil.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite