Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Serviciile pentru printing&imaging devin tot mai sofisticate

20 Octombrie 2010




Se deosebesc serviciile pentru printing&imaging oferite companiilor din domenii diferite de activitate?



Răzvan Botezatu


Serviciile Xerox diferă în funcţie de profilul companiei, domeniul de activitate şi tipul serviciului Xerox pe care aceasta îl utilizează. „Am lansat recent o nouă abordare pentru gestionarea serviciilor de imprimare, numită Banking 360o, destinată instituţiilor financiare. Banking 360o include servicii de imprimare pentru birou, managementul proceselor de comunicare, imprimare la cerere, servicii de direct marketing, soluţii pentru securizarea documentelor şi servicii de imagistică. În general, serviciile pe care le oferim sunt personalizate în funcţie de fluxul şi modul de lucru din cadrul companiei-client – pornind de la circulaţia documentelor interne, continuând cu managementul echipamentelor şi al documentelor externe (arhivare, digitizare) şi terminând cu servicii de marketing direct, producţie şi curierat pentru companiile care trimit regulat diferite documente clienţilor sau partenerilor de afaceri”, precizează Răzvan Botezatu.


Reduceri de costuri

Despre ce reduceri de costuri putem vorbi, prin administrarea mai eficientă a consumului de hârtie sau toner? Abordarea privind consumul de hârtie versus cel de toner se referă la gradul de sustenabilitate a echipamentului, precum şi la modul în care este utilizat.


„Software-ul Xerox Office Productivity Advisory reprezintă unicul instrument de pe piaţă care oferă companiilor o imagine completă asupra cheltuielilor pe care le înregistrează cu documentele din birou, identificând atât costurile directe (echipamente, mentenanţă şi consumabile), cât şi costurile indirecte (productivitatea angajatului, structura reţelei IT) ale companiei. De asemenea, tehnologia pe bază de cerneală solidă Xerox reduce costurile de imprimare color cu până la 62%, dar şi impactul asupra mediului cu până la 90%”, spune Răzvan Botezatu.


Un studiu făcut pe un client Epson din România cu peste 2.000 de birouri este elocvent în această privinţă.


„Prin managementul flotei de imprimante propus de Epson, a rezultat un cost al proiectului, incluzând imprimante, consumabile şi mentenanţă, similar cu preţul total plătit de compania respectivă numai pentru consumabile”, precizează Ciprian Barangă.


Daniel Anghel explică sistemul Q’NET: „Beneficiarul achită un abonament lunar, în care este inclusă o parte fixă, reprezentată de serviciile de suport pentru echipamente, şi o parte variabilă, reprezentată de consumul de toner. La calculul părţii variabile nu se ţine cont de numărul de pagini (clientul nu plăteşte numărul de pagini imprimate), ci de numărul de cartuşe toner utilizate într-un interval prestabilit. Mai precis, în funcţie de forecastul clientului pe o perioadă stabilită privind volumul de imprimare, stabilim consumul de toner. La sfârşitul acestei perioade, consumul de toner se ajustează în plus sau în minus, în conformitate cu diferenţa dintre consumul estimat şi cel realizat. La contractele concurenţei, clientul plătea preţ pe pagină, indiferent dacă
pe acea pagină exista doar o literă sau era o pagină blank”.


Crearea unui parc de echipamente optimizat, alegerea echipamentelor de tipărire printr-o dimensionare corectă a nevoilor şi a volumului de tipărire, precum şi distribuirea corectă a acestora în cadrul companiei aduc ca beneficii creşterea gradului de monitorizare şi de management al echipamentelor, reducerea costurilor de exploatare şi service, alegerea unui contract de service total.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite