Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Grup de Lucru pentru achiziţii publice de hardware

27 Octombrie 2010



Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale (MCSI) a constituit un Grup de Lucru pentru elaborarea standardelor minime de cost privind achiziţiile publice de hardware desfaşurate de către instituţiile publice centrale şi locale.
Atribuţiile Grupului de Lucru sunt următoarele: analizează procedurile de elaborare a standardelor de cost din statele membre ale Uniunii Europene şi din SUA; propune un program de dezvoltare pentru elaborarea şi implementarea standardelor de cost în domeniul achiziţiilor publice de tehnică de calcul, program adaptat la realităţile administraţiei publice.
Standardele de cost reprezintă un instrument de management eficient, utilizat la nivel internaţional pentru analizarea şi măsurarea costurilor aferente activităţilor de bază sau a serviciilor oferite.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite