Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> CRM >> Stiri si comunicate

Matricia Solutions lanseaza o solutia SFA dedicata industriei Telecom

05 Noiembrie 2010



Matricia Solutions, furnizor de solutii software si servicii de consultanta pentru administrarea proceselor de business, a lansat in Romania solutia iCare for Telecom, o solutie inovativa de Sales Force Automation (SFA) adaptata industriei de telecomunicatii si dezvoltata pe platforma Microsoft Dynamics CRM. iCare for Telecom ofera fortelor de vanzari (directe si indirecte), de marketing si suport ale operatorilor telecom, instrumentele necesare pentru obtinerea unei imagini complete - 360˚ asupra clientilor. Avand la baza platforma Microsoft Dynamics CRM, solutia se integreaza nativ cu Microsoft Outlook, utilizatorii avand posibilitatea de a lucra direct cu acest instrument familiar pe laptop sau smartphone, infromatiile (e-mailuri, agenda, taskuri etc.) regasindu-se in sistemul iCare for Telecom.


iCare for Telecom permite intr-un mod extrem de facil integrarea cu sisteme relationate (billing, call center, data warehouse, puncte de fidelitate, collection, etc.), informatia relevanta fiind consolidata prin mecanisme speciale de transfer in iCare for Telecom. Informatiile privind istoricul ofertelor, al contractelor si al traficului, platile si sumele de incasat sunt usor de accesat de catre utilizatorii autorizati. Aceasta conduce catre o eficienta sporita in abordarea clientului, in vanzarile strategice si in deciziile de marketing. Solutia vine cu functionalitati inovative ca Portalul pentru Parteneri, care ofera acestora acces securizat la informatii referitoare la clienti direct in iCare for Telecom, la promotii si literatura de marketing actualizata, precum si posibilitatea de a introduce sesizari ale clientilor si de a le urmari in sistem. Se realizeaza astfel o mai buna comunicare intre operatorul telecom si parenerii sai si evitarea conflictelor de canal.


O alta functionalitate vizionara o reprezinta posibilitatea administrarii comunicarii prin retelele sociale direct din sistem, permitand obtinerea de informatii calitative privind atitudinea publicului, care pot fi utilizate pentru analize ulterioare. Un procent major din functionalitatile specifice industriei telecom sunt disponibile in solutia standard, eliminand necesitatea unor customizari de amploare, ceea ce asigura un proces rapid de asimilare si implicit un cost atractiv. “iCare for Telecom este a doua solutie din portofoliul iCare pe care o lansam in Romania. iCare reuneste solutii CRM pre-configurate pe specificul unor industrii, dezvoltate pe platforma tehnologica solida oferita de Dynamics CRM de la Microsoft. iCare for Telecom exceleaza prin usurinta in utilizare, mobilitate si integrabilitate – intr-un cuvant, un instrument versatil la indemnana fortei de vanzari si marketing, pentru o imagine 360˚ asupra clientului”, a declarat Horia Negulescu, Presedinte, Matricia Solutions.
Mai multe informatii despre produs si companie sunt disponibile pe www.icarefortelecom.ro .



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite