Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

DCS investeste intr-un dispecerat national de suport clienti

10 Noiembrie 2010



In urma unei investitii de cca 400.000 euro, Digital Cable Systems a lansat dispeceratului national AKTA, ce asigura suport tehnic si comercial consumatorilor individuali. Procesul de dezvoltare a acestui dispecerata inceput in martie 2010, in prezent, lucrandu-se la dezvoltarea de noi servicii si la imbunatatirea calitatii serviciilor de suport.


Dezvoltarea business-ului a făcut necesară existența unui sistem centralizat de preluare a sesizărilor clienților, control și urmărire a soluționării lor, sistem care să măsoare continuu și să perfecționeze eficiența organizației noastre în a servi clienții. Așa cum este constituit în prezent, dispeceratul AKTA deservește toti clienții individuali pentru serviciile de TV analogic și digital și este în plină dezvoltare pentru serviciile de internet și telefonie,” a declarat Dinu Malacopol, CEO al DCS.


Dispeceratul national AKTA este localizat in Campulung Muscel si are circa 20 de angajati. Compania lucreaza cu cateva sute de tehnicieni la nivel national si solutioneaza majoritatea solicitarilor in cateva ore (ca medie). Clientii pot contacta dispeceratul la 0248/530.500 (tarif normal), de luni pana duminica in intervalul 8 – 22.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite